7 kwietnia 2017

Mój czworonożny przyjaciel.

Dzień dobry wszystkim. Witam Was ponownie na moim blogu. Cieszę się niezmiernie, że ostatni post przyniósł tyle pozytywnych komentarzy. W dzisiejszym jednak wpisie chciałabym napisać o przyjacielu, o czworonożnym przyjacielu. Przyznacie się sami, że nie ma wierniejszych przyjaciół niż właśnie pies. On przecież nie będzie Nas oceniał, nie będzie Nam mówił co powinniśmy zrobić. Pies potrafi wysłuchać, być przy Tobie zarówno w dobrej jak i złej chwili. 



Dlaczego piszę właśnie o tym? Kiedyś leżałam sobie spokojnie na łóżku, a obok na moim nogach mój pies, który wabi się Aleks. Pomyślałam sobie: ale mam szczęście, że go mam. Po co mi przyjaciele, którzy są fałszywi, oceniają i sami nie wiedzą czego chcą od życia? Nie potrzebuję takich przyjaciół. Popatrzyłam jeszcze raz na mojego uroczego pieska i stwierdziłam, że go bardzo mocno kocham. Dlatego chcę napisać o tym jak poznałam mojego pieska i jaka to w ogóle jest między Nami historia.


W moim domu już od najmłodszych lat były zwierzęta. Kiedyś miałam rybki, psa, kota - potem dwa psy. Jeden zdechł, drugi przeszedł na dowództwo i pilnowanie domu. Tak to zawsze było. Był jeden pies, którego za bardzo nie lubiłam, ponieważ był bardzo agresywny i widać, że nie przepadał zwyczajnie za mną. Jednak nie o tym mowa. Gdy miałam 10 lat do Naszego domu zagościł pies o imieniu Oskar. Niestety 3 lata temu zaginął i do tej pory go nie odnalazłam. Mam nadzieję, że gdziekolwiek jest lub gdy nawet zdechł jest mu tam dobrze. Zasługiwał na to! W końcu był pierwszym moim psem wychowanym przeze mnie.


Jednak po tych 3 latach stwierdziłam, że chcę mieć jakiegoś zwierzaka. W domu zrobiło się pusto i smutno. Nie było do kogo mówić - najwyżej do ścian :) ale to nie pomagało. Rozmowa z tatą? Odpadała. On wracał z pracy zmęczony, powiedział kilka słów, zjadł kolację i szedł spać. Zostawałam sama. Gdy zostałam dziewczyną mojego obecnego chłopaka było mi mniej samotnie, aczkolwiek on był prawie 300km ode mnie i za bardzo nie miałam z Nim styczności w tzw. cztery oczy. Postanowiłam, że chcę mieć zwierzaka!


Na początku chciałam wziąć ze schroniska psiaka. W końcu one są tam takie biedne - nie mają swojego ciepłego kąta, nie mają prawdziwej rodziny. Jednak, gdy pewnego dnia przyjechała do mnie moja chrzestna matka i ja jej ogłosiłam, że chcę wziąć właśnie pieska ze schroniska powiedziała, że jej przyjaciółka ma na zbyciu kilka szczeniaków, w tym że muszę poczekać te chociaż 3 tygodnie by mogły spokojnie "kontaktować". Powiedziałam jej by go wzięła po tych 3 tygodniach, a ja go odbiorę.


Więc mój mały psotnik o imieniu Aleks wszedł w skromne progi mojego domu 4 października 2016 roku. Był malutki, pulchniutki, a przede wszystkim bardzo spokojny - co mnie zaskoczyło. Potrafił ciągle spać. Jedynie budził się na 10-15 minut chwilę się pobawił i znowu szedł spać. Potrafiłam na niego ciągle patrzeć jak spał. Wyglądał tak przesłodko. 


Gdy zaczął rosnąć zmieniał się nie do poznania - aczkolwiek charakterkiem był zawsze taki sam. Bardzo towarzyski, pilnujący pilnie swojego domu, a przede wszystkim w dalszym ciągu spokojny. Nawet przy kąpieli był opanowany co mi się bardzo podobało. Dostaje ode mnie wszystko co zapragnie. Kupuje mu się odpowiednie karmy, co pewien czas się go myje - oczywiście w Zimę zostawiłam go takiego jakim był, dopiero na pierwszy dzień wiosny się go umyło. 


Od tamtej pory, gdy Aleksik przyszedł do Nas do domu zrobiło się weselej. Człowiek nie czuje żadnej pustki, może się wygadać, a nawet tak jak ja czasami mam wypłakać do psa. Najlepsze w Naszych czworonożnych przyjacielach jest to, że nie mogą mówić, więc tym samym nie będę oceniać. Nienawidzę tego. Posądzania o coś co często nie jest prawdą.


A jak jest u Was moi drodzy czytelnicy? Macie swojego czworonożnego przyjaciela, a może inne zwierzątko o które dbacie jak o własne dziecko? Piszcie, chętnie poczytam Wasze komentarze :) 

121 komentarzy:

  1. Mam dwa pieski oraz dwa kotki. Moja sunia jedna jest w domku, ma już około 15 lat! Jest mega słodka, oraz kochana. Uwielbiam ją. Pieski są wspaniałe. Twój psiak jest słodki! Biedny Oskar, miejmy nadzieję że jest mu dobrze, gdziekolwiek jest! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam cichą nadzieję, że gdziekolwiek jest Oskar jest mu tam dobrze :):*

      Usuń
  2. Kochany piesek :)
    http://iloveunicorn.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudowny! Ja niestety nie mam pieska, ale mam zamiar to zmienić w przyszłości, w chwili obecnej towarzyszy mi kociak :) Dom bez zwierzaka to nie dom! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Niby stereotypy, że zwierzak to od razu rodzina etc. Nie dla mnie. Ja mam tylko tatę no i chłopaka.

      Usuń
  4. Śliczny i kochany psiak. Też mam pieska i bardzo go kocham, jest to mój najważniejszy przyjaciel <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ten na ikonce to Twój psiak, tak? Cudowny!

      Usuń
  5. Nie bez powodu jest to najlepszy przyjaciel człowieka :) słodki ten Twój Aleks :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny i szczery post :) Pies to najlepszy przyjaciel człowieka, ale w dzisiejszych czasach niestety niektórzy tego nie rozumieją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie rozumieją. Przy psie nawet i człowiek potrafi zmienić swój charakter.

      Usuń
  7. Mam jednego psa. Drugi niedawno odszedł z tego świata, było ciężko rozstać się z nim po 15 latach. Uwielbiam te zwierzęta i nie wyobrażam sobie życia bez nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo! Za każdym razem płaczę, gdy odchodzi jakiś zwierzak (nie ważne czy to mój) czy znajomego.

      Usuń
  8. Mam dwa psy. Uwielbiam je, uważam, że psy są lepsze od niektórych ludzi. Nie wyobrażam sobie dnia, kiedy mi ich zabraknie... Post trafił w moje serce <3 Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam kotku dwa psy i chyba ze 4 koty, cieszę się że masz dla kogo żyć i kim opiekować się. Dziękuje bogu że mogłem namówić cię na tego psa. Zaczynasz odżywać przy nim. Każdy na wsi zazdrości tobie takiego pieska zadbanego a dzięki komu? Dzięki tobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny piesek. Także mam takiego przyjaciela i jestem bardzo wdzięczna za to. Urocze zdjęcia i bardzo fajnie napisany post. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki uroczy piesek! Także mam pieska ( suczkę ) i jest ona moją przyjaciółką i Bardzo ją kocham. Zdjęcia są świetne i urocze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny psiak i bardzo ciekawa historia :) To naprawdę rzadko spotykane, że pies jest tak bardzo spokojny, moja psina boi się praktycznie wszystkiego- prawdopodobnie ktoś ją skrzywdził kiedy była szczeniakiem. My znaleźliśmy ją w lesie i odtąd jest naszym oczkiem w głowie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo uczynny gest. Też się zdziwiłam gdy zobaczyłam, że mój pies jest taki spokojny, ale kochaniutki :)

      Usuń
  13. O kurde! Wzruszający i pełen podziwu post! My mamy swoje dwa ukochane psiaki, jednak jeden z nich jest czasem agresywny co nam się nie podoba :/ Ale ten drugi to czyste dobro. Ma on już 14 lat i parę razy naszym rodzicom nasuwała się myśl, by go uśpić. Ale po co?! Chwila złego samopoczucia pieska nie świadczy o całym życiu. Dżekuś wyzdrowiał z każdej choroby bardzo szybko, a gdy go psy pogryzły oddałyśmy mu nawet naszą piżamę, by zatamować krwotok. Taki przyjaciel to skarb! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wy też jesteście kochane, że tak zaopiekowałyście się rannym pieskiem! Jestem pełna podziwu.

      Usuń
  14. Jaki piękny i uroczy! Osobiście nie mam psa, jednak baardzo chcę. Mam za to kotka, ale on mnie lubi... ale chociaż pogadać do Niego mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sobie weź psa ze schroniska - one też potrzebują rodziny tak jak napisałam w poście :)

      Usuń
  15. Awww... Pies to najlepszy przyjaciel człowieka <3 Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym chciała mieć jakiegoś zwierzaka.Mam w domu chomika, ale jest moich siostrzenic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sobie weź skąd lub popytaj u znajomych ;)

      Usuń
  17. Bardzo fajny post. :D
    Ja od dziecka mam lęk przed wszelkiego rodzaju zwierzętami, a w szczególności tyczy się to psów.
    Może kiedyś się przełamię.
    A twój psiak jest śliczny. Na zdjęciach kocham wszystkie psy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach każdy pies jest uroczy i słodki - jednak nie każdy taki jest, to racja. Często są agresywne, nieobliczalne. Znam ten lęk. Ale musisz się przełamać ;)

      Usuń
  18. Twój piesek jest cudowny! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham psy :) bardzo fajny post

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki słodziak ten piesek!
    Ja mam czarnego labradora, jest tak szalony, że ewidentnie do mnie pasuje :D

    Zapraszam do mnie, jeśli blog się podoba zostaw obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/04/ulubiency-marca.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Labradory są super, ale ciężkie do wychowania! :D

      Usuń
  21. Piękny pies, widać w jego oczach wielkie serce !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takie też ma. Myślę, że byś go polubiła :)

      Usuń
  22. Mam dwa psiaki i nie wyobrazam sobie bez nich życia haha. Moje największe pociechy x

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudowny piesek !
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam kotka i szczurka. Nie wyobrażam sobie życia bez zwierząt bo od małego zawsze mi towarzyszyły. :)


    Jakbyś miała czas to zapraszam rownież do Mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodki piesek :) Też mam psa, ale charakterkiem to on jest całkiem odmienny od Twojego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no widzisz :) różne charakterki mamy przy sobie :)

      Usuń
  26. Ja cały czas próbuję namówić rodziców na małego pupila ale nie dają się przekonać :(

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedz im, że to Ty i wyłącznie Ty będziesz się Nim zajmować i weźmiesz za niego odpowiedzialność :)

      Usuń
  27. Ja akurat za kilka dni też odbieram pieska, a dokładniej spaniela i bardzo się cieszę :) Twój piesek śliczny!
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spaniele też są urocze :)
      Dziękuję ♥

      Usuń
  28. Nie od dziś wiadomo, że pies jest najlepszym przyjacielem człowieka :)

    mightyycarolinee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) zgadzam się w stu procentach!

      Usuń
  29. Ja mam słabość do kotów. Rozpieszczam je i traktuje jak dzieci, dlatego później ciężko mi się z nimi rozstawać.

    http://nouw.com/roszakmagda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam, tylko że ja mam tak z psami ;)

      Usuń
  30. Nie miałam nigdy zwierzaka i bardzo żałuje. W przyszłości chcę mieć swojego pupila ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwierzę każdy z Nas powinien mieć :) człowiek zmienia się na pozytywnie.

      Usuń
  31. Zawsze jak czytam o pieskach to mi się płakać chce, nie wiem, one są takie malutkie, bezbronne i kochane. Jestem typem osoby, która widząc obcego psa na ulicy podejdzie do niego i zacznie go głaskać. Pieski to takie pocieszne stworzonka. W przyszłości chcę mieć 2-3, z czego jednego mopsika, bo są takie urocze!

    PS Twój skarbek jest przeuroczy, ucałuj go ode mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za mopsami nie przepadam, aczkolwiek nic do nich jako tako nie mam. Wolę mieszańce lub coś w stylu husky, owczarek niemiecki etc.

      Usuń
  32. Śliczny pies, niestety moi rodzice nie chcą zwierząt w domu, więc muszę poczekać, aż wyprowadzę się na drugi rok studiów do innego miasta. Jeszcze tylko pół roku :D

    http://zdroweciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I będziesz miała swojego pupila wyłącznie dla siebie :)

      Usuń
  33. Mój czarnuszek, bojaźliwy kocurek Ali. Fajnego masz psiaka.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja w domu nie mam psa, ale mam kotka a także...myszy. Z kotem żyję jak z bratem, bardzo go kocham. Myszy to moje dzieci. Aktualnie jest ich 6. Niestety kilka dni temu musiałam pożegnać mojego małego skarba -Ineczkę. Nie wyobrażam sobie bez nich życia. Wszystkie są dla mnie wyjątkowe i bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  35. Urocza kulka :) Ja do ok. 6 roku życia wychowywałam się w domu z masą zwierząt (pies, kury, króliki, rybki, żółw, ptaszki etc.). Potem się przeprowadziliśmy od mojej babci, z domu do mieszkania i poza papugą, nie miałam żadnych zwierzątek, co było wtedy dla mnie dość dużym szokiem XD Gdy miałam 10 lat jakoś tak wyszło, że rodzice postanowili kupić cocker spaniela i... teraz je hodują XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się właśnie składa, że mój chłopak pisał o życiu rolnika na wsi więc zapraszam na blog: http://mytruetherapy.blogspot.com/

      Usuń
  36. Pieski są kochane, miałam mojego pupila 6 lat i poszedł do psiego nieba bo miał raka

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam takich przyjaciół więcej niż jednego, bo aż cztery, a nawet chwilowo pięć, pisząc tak mam na myśli pieska brata, który jest u mnie tymczasowo. Chwilowo to na pewno nie będzie, bo jak już wróci do siebie, na pewno będę, ba! będziemy ją odwiedzać a przyjaciółką naszą zostanie do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaki on jest uroczy, u mnie niestety rodzice nie godzą się na psa :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Oh very interesting post sweetheart
    Thanks for share a bit more with us
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo mi się podoba ten post! Ja o moim spiaku mogła bym pisać godzinami :) Zgadzam się że pies to najwierniejszy przyjaciel! :) I ogromny plus dla Ciebie, jeśli ktoś kocha zwierzęta, ma dobre serducho i jest dobrym człowiekiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham pieski :-) Sama nam yorka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yorki również są piękne i słodziutkie :):*

      Usuń
  42. Od roku mam swoją Jessicę, mówię na nią Jessy, i tak ma pierwotnie na imię. Jednak czasem rzucę do niej "Jessica" żeby było śmieszniej z takim akcentem. Haha. Kocham ją nad życie! Naprawdę. Jest moją pupilką. Malutką niunia. Moja najukochańsza.
    Masz świetnego pieska. Naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. Na swojego Aleksika różnie już mówię :D

      Usuń
  43. Cuuudowny <3


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny post :) ślicznego masz pieska *.*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale fajny piesek i historia, która jest z nim związana. Tam samo jak Ty Uważam, że lepiej mieć psa jako swojego przyjaciela niż wrednego i fałszywego człowieka. Życzę wam jak najwięcej przyjemnych chwil! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i oby takich było jak najwięcej :)

      Usuń
  46. ale słodki piesio<3 wiadomo pies najlepszy kompan ;p

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale piękny piesek:)
    Ja też mam. 13 kwietnia będzie miał 7 lat. Nie wyobrażam sobie, żeby go nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wyobrażam sobie, by zabrakło mojego psa.

      Usuń
  48. Osobiście im bardziej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta. Nie wyobrażam sobie życia bez nich. :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy, modowy post - daj znać co myślisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. O, u mnie w domu też od zawsze były zwierzaki, robiłam nawet ostatnio o tym post :) Piesy są kochane, jeden właśnie śpi tu koło mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też tak jest :) mój kocha leżakować obok mnie.

      Usuń
  50. Bardzo Ciekawy post ,śliczne zdjęcia <3 Pozdrawiam z Diamentem i zapraszamy do siebie <333

    OdpowiedzUsuń
  51. jaki słodki piesek!
    ja niestety nie mam zwierzaka ale takie fotki uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się moje zdjęcia :)

      Usuń
  52. Ja też mam takie czworonożne szczęście więc doskonale cię rozumiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczny piesek :)
    Ja mam kundelka, leśną znajdę

    OdpowiedzUsuń
  54. Kocham mojego pieska :) Czasem mam wrażenie , że naprawdę rozumie co czuję , bo nawet potrafi się do mnie przytulić gdy jest żle :)Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam pieska ze schroniska :)
    To najcudowniejsze zwierzęta pod słońcem, które dają nam wiele miłości i zrozumienia.

    OdpowiedzUsuń
  56. My mamy 4 psy w tym 3 ze schroniska :), ponadto 2 szynszyle i 2 koszatniczki. Takie mini zoo :).

    OdpowiedzUsuń