16 marca 2017

Tumblr.

Cześć. W dzisiejszym poście będzie o wiele więcej zdjęć niż tekstu. Głównie będą to inspiracje z tumblr'a - strony, gdzie najczęściej bywam. Mam własne konto na tumblr i powiem Wam szczerze, że przechodziłam różne etapy wyglądu mojego "pamiętnika". Najpierw były to smutne, czarno-białe zdjęcia, potem w stylu hipster, swag etc. Obecnie mam bardziej dojrzały tumblr. Znajdują się na nim przede wszystkim dużo inspiracji modowych, krajobrazy, obrazy, architektura, ale i treści dla osób dorosłych. W końcu sama jestem dorosła od dobrych kilku lat, to czemu nie mogę tego wykorzystać? 




Z pewnością każdy z Was kojarzy tą stronę. Jednak ja osobiście posiadam również konto na: we heart it, pinterest. Dlatego też w dzisiejszym poście jak już wcześniej wspomniałam będzie dużo inspiracji właśnie z tej strony. Znajdziecie tu wszystko to co lubię. Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu. Jeśli ta seria Wam się spodoba zrobię ich z pewnością więcej. Jednak obiecuję, że kolejny post będzie taki, w którym znowu będzie dużo do czytania. Bowiem skończyłam dzisiaj czytać książkę i zrobię jej recenzję. Tymczasem teraz jedynie czego mogę Wam życzyć to miłego przeglądania zdjęć. Jeśli macie swoje tumblr'y piszcie adresy w komentarzach, na pewno zajrzę.


125 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia ;-) Prawdziwa inspiracja <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje, pomadki z maca wyglądają super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię oglądać takie inspiracje , a najczęściej wieczorami :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam również kobiece inspiracje. Wchodzę wszędzie, by popatrzeć jakby tu zmienić pokój, stylizacje czy nawet wzorować się tworząc coś - jakieś diy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o co Ci chodzi, ale póki co nie jest mi to do szczęścia potrzebne.

      Usuń
  5. Niezły zbiór- bardzo inspirujące foty. A jaką książkę skończyłaś właśnie czytać?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam na tym konta ale czasami przeglądam zdjęcia ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porządku strona. Dobrze, że można bez logowania przeglądać.

      Usuń
  7. I w tym właśnie momencie zakładam ponownie tumblra,który gdzieś mi się zagubił :o Uwielbiam tego typu inspiracje ❤ często dzięki takim obrazkom możemy w dużym stopniu wyrazić siebie i pokazać,co Nam siedzi w środku :)
    Ściskam, Dystyngowana Panna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Zgadzam się z Tobą w dwustu procentach :D

      Usuń
  8. Przecudowne zdjęcia! <3
    Na prawdę śliczne inspiracje! :)
    Śliczne wpisy i wpis, super pomysł na wpisa! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! cool pictures!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, i follow you right now. Great blog!

      Usuń
  10. Świetne kadry i cudowne ujęcia! Tumblra jeszcze nie znamy! Dzięki za wpis!
    My inspiracji szukamy w podróży, http://mmenelmundo.blogspot.com/search/label/Ekwador%3A%20Wyspy%20Galapagos%3A%20Isabela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy znajduje swoje inspiracje gdzie indziej, nie mi to oceniać.

      Usuń
  11. Mega są te inspiracje! Uwielbiam takie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany!!! Boskie.
    Koronkowa bielizna wymiata. Uwielbiam taką, ale mam duży biust i praktycznie delikatne staniki bez usztywnień nie wchodza w grę szkoda:( Później te drzwi z oknem? Zakochałam się mogłabym tam godzinami przesiadywać z kubkiem kawy i czytać książkę. Piękne:) Aaaa i jeszcze kolor tych róż ( z bukietu) padłam piękny:)

    http://blog.woda-lecznicza.pl/ciezkie-poranki-rytualy-na-dobry-start.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Dodawałam to co mnie inspiruje.

      Usuń
  13. Mnóstwo pięknych zdjec <3 ja zazwyczaj czerpię inspiracje z Pinteresta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czerpię z niego inspiracje. Z resztą napisałam o tym :)

      Usuń
  14. fajny zestaw, działa na wyobraźnię i jest czym się zainspirować na dobry początek dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam tumblra :D uwielbiam przegladac takie inspiracje! :) są one mega!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne inspiracje. Huracàn najlepszy 👌

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie takie zbiory inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, cudowne inspiracje :) Najbardziej przykuły moją uwagę pomadki <3 Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością, chociaż to nie moje :)

      Usuń
  19. Ja również posiadam konta na we heart it oraz pintreście. Lubię oglądać inspiracje, Twoje zestawienie ma fajne przejścia. Wszystko jest ze sobą dobrze skomponowane, nie ma tak, że nagle pojawia się jakieś zdjęcie, które do niczego nie pasuje. Parę fotek kradnę, bo posłużą mi za punkt zaczepienia przy Tworzeniu własnych fotografii. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW! Kochana, rewelacyjne inspiracje :) My również bywamy na tumbrl'u i kochamy tamtejsze inspiracje ^^ Super wpis! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podasz swojego tumblra? Chetnie zaobserwuje, wrocilam tam po 3 latach i brakuje mi co obserwowac :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. deadcutiegirl.tumblr.com, zapraszam :)

      Usuń
  22. Świetny dobór zdjęć, przypadły mi do gustu 😊 genialny blog 😉zapraszam do siebie https://pauliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Na tumbrl'u dużo inspiracji, również uwielbiam przeglądać !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się. Jest co oglądać :)

      Usuń
  24. Piękne inspiracje! Naprawdę robią wrażenie.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam tego typu inspiracje mimo, że tumblr i pintrest to dla mnie dwa totalnie różne światy. Będę zaglądać do Ciebie częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawe zdjęcia ! Uwielbiam takie inspiracje 😘

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia, uwielbiam takie śliczne inspiracje! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Te inspiracje są naprawdę fajne :3 Kocham takie ciekawe zdjęcia <3 #tumblrrządzi !

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zjęcia, uwielbiam siedzieć na tumblerze i szukać inspiracji :) Jak nazywasz się na tumblr?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja posiadam tylko Pinterest, o we heart it nie słyszałam, aż z ciekawości założę tam konto, pięknych inspiracji nigdy za wiele ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Zgadzam się. Na: we heart it też jest mnóstwo inspiracji!

      Usuń
  31. Fajne zdjecia wybralas :) ja sie zawsze zastanawiam skad wszyscy ludzie biora pomysly na takie fajne ujecia, ba ja to chyba jestem beztalenciem jezeli chodzi o #details
    Zapraszam do mnie
    www.xleanworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Tumblr to taki pamiętnik, ale w trochę innej formie. Najlepsze miejsce, pełne inspiracji:)
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/h-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tumblr to pamiętnik, to akurat prawda. W formie zdjęciowej :)

      Usuń
  33. Bardzo często zaglądam za Tumblr (głównie przez aplikacje na telefon) i szukam inspiracji na koperty dla moich listownych korespondentów oraz szukam zdjęć na tapetę na telefon :)

    http://pocztowkizeswiataikraju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też szukam wiele inspiracji na tapetę na telefon.

      Usuń
  34. świetne inspiracje ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia :) kiedyś też prowadziła Tumblr - super sprawa :)
    Pozdrawiam,
    simplylifebydominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal prowadzę, ale rzadziej wchodzę. Dawniej potrafiłam prawie codziennie i to po kilka razy :D

      Usuń
  36. ładnie u Ciebie :) piękne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  37. lubię oglądać takie "motywujące obrazki", ale sama osobiście konta nie posiadam na żadnym z tych portali ponieważ byłby to dla mnie złodziej czasu:)

    Pozdrawiam i ślę buziaki!
    Pola z Pryzmatu Poli - zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też dla mnie to był złodziej czasu, ale teraz wolę poczytać dobrą książkę, a na tumblra etc. wchodzę coraz rzadziej :)

      Usuń
  38. Uwielbiam Tumblr. Można znaleźć na nim wiele ciekawych inspiracji ;p

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Osobiście nie korzystam z Tumblr, we heart it, pinterest również nie czerpie z nich żadnych inspiracji. Zdjęcia przypadły mi do gustu, kontynuuj te serie nadal. Życzę powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś jeszcze dodam podobny post, ale nie teraz.

      Usuń
  40. tumblr jest wspanialym zrodlem inspiracji. moglas podac linki do profili to chetnie bym zaobserwowala :D

    Ola Brzeska blog
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  41. ooo takie cienie to bym przygarnęła :D a zdjęcia dają mnóstwo inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdjęcia na prawdę super inspirują! <3

    Pozdrawiam,
    https://dagmara-delost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdjecia które tu wstawiłas prosto trafiły w mój gust! Przepiękne 😍
    Pozdrawiam! ❤ http://ohbookishme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. zdjęcia świetne i inspirujące zdjęcia. Tumblr jest świetny Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Czasami chce mieć to wszystko co na tumblr pokazane jest :)

      Usuń
  45. Świetne inspiracje lubie oglądać tego typu posty !

    http://pannaanna92.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że nikomu się nie spodoba, a tu taka miła niespodzianka!

      Usuń
  46. Super inspiracje. Ja sama jestem uzależniona od tumblr'a <3
    Pozdrawiam
    http://writtenbysilene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dzisiejszych czasach to co druga osoba, zwłaszcza kobieta lubi oglądać takie inspiracje ☺

      Usuń
  47. Uwielbiam oglądać takie zdjęcia, tak w sumie bez celu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. wybrałaś świetne inspiracje :) Uwielbiam tego typu posty ! Ja na tumblerze bywam minimum raz dziennie :)
    somethingnewbypat.tumblr.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak ja. Dawniej bywałam co chwilę :)

      Usuń
  49. Uwielbiam Tumblr'a pod każdym względem. Od cytatów po zdjęcia i niesamowite inspiracje. Niektórzy twierdzą, że to zwyczajne zdjęcia i nic w nich nie ma - ja widzę w nich same najlepsze strony. Udało Ci się wybrać bardzo ciekawe prace! Takie posty są świetne ♥ Pozdrawiam!
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam oglądać takie zdjęcia :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam posty z inspiracjami - sama na swoim blogu, tworze takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Genialne inspiracje :) uwielbiam róże <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam przeglądać fotografie, ja nie jestem zbyt mocno aktywna tam, ale zapraszam - sugarfreekitten :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne zdjęcia, nawet Kurt się znalazł na jednym z nich :D. Również uwielbiam tumblr'a, najlepsze źródło inspiracji. Z chęcią zaobserwuję twój profil, jeśli podasz (chyba, że przeoczyłam go gdzieś) i zapraszam do siebie ;) http://lacylure.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajne inspiracje mnie się osobiście ten styl podoba chociaż sama nwm czy bym się tak ubierała :D kabaretki są megaa

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo inspirujące zdjęcia. Wiele z nich jest związanych z moją wielką pasją, czyli podróżami :) Tak trzymać! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Interesujące zdjęcia :)
    Świetne ❤ i bardzo mi się podobają :)
    Prosze o glos ❤http://szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/mnisiowo/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, już zagłosowanie dawno :)

      Usuń