20 marca 2017

Recenzja książki pt.: „Zblogowani zakochani" Emmy Garci.

Witam wszystkich gorąco na moim blogu. W dzisiejszym poście chciałabym po raz kolejny napisać recenzję książki, którą miałam okazję niedawno czytać. Na początek mogę powiedzieć, że jest to czarująca, lekka książka z gatunku komedii romantycznych, a przede wszystkim jest to kunsztowna lektura dla kobiet na wieczór pod kocykiem z gorącą czekoladą i relaksującą muzykę w tle. „Zblogowani zakochani" autorki Emmy Garci widnieje również pod tytułem: „Złamane serca w sieci".



Tytuł oryginalny: „NEVER GOOGLE HEARTBREAK"
Rok wydania: 2015, Wydanie II
Wydawnictwo: Sonia Draga
Liczba stron: 397
Ocena: 10/10 

Powiem Wam szczerze, że jestem zdecydowanie zadowolona po przeczytaniu tej książki. Jestem pewna też tego, że z czasem do niej wrócę i to nie raz. Według mnie bardzo ładnie prezentuje się na półce, ale z drugiej strony: która książka wygląda źle w Naszej osobistej biblioteczce? Niezaprzeczalnie jedna z lepszych książek, które w ostatnim czasie przeczytałam. Byłam pozytywnie zaskoczona, gdy okazało się, że ta lektura w ogóle mnie nie rozczarowała, ponieważ ciężko mi jest sięgać po romansidła. Częściej o wiele czytam kryminały etc. 


Zachwyciła mnie przede wszystkim prostota oraz autentyczność historii, która wydarzyła się naprawdę. Przemawia ona w szczególności do kobiet, które kiedykolwiek zostały porzucone. Plusuje w mojej ocenie również to, że Emma Garcia jest po części główną bohaterką książki. Wzorem było przedstawienie jej przez swojego mężczyznę i cierpienie Vivienne było właśnie na tym oparte. 


Dodatkowo książka jest pełna zabawnych fragmentów, ale nie zabrakło też i tych smutnych dla wyrównania szali. Jest to kolejny plus, ponieważ czytelnik nie chcąc angażuje się przez to emocjonalnie i łączy z Viv. Ta niepozorna komedia romantyczna jest jednak warta uwagi. Zaczyna się zwyczajnie jednak z każdą kolejną stroną rozkręca się, a sama fabuła się rozwija.


„Zblogowani zakochani" została napisana w lekkim stylu, ciekawe dodatki w postaci porad dla kobiet na początku każdego rozdziału, które mają postać różnych list albo testów, niczym jakieś czasopisma. Przyznam się Wam szczerze, że każde z nich rozwiązywałam ˘. Są one jednak bardzo przydatne i jak najbardziej trafne. Książka ma cechy poradnika, co jest według mnie trafionym połączeniem.


Fabuła jest również wciągająca, można się również wiele nauczyć i uświadomić pewne rzeczy. Ta pozycja jest powiewem świeżości przy tych wszystkich erotykach, gdzie każdy rzuca się na każdego, związki są łatwe, wręcz idealne, a wszyscy są bez skazy. W tej książce jest na odwrót. Główna bohaterka nie jest żadnym ideałem i daleko jej do niego, nie jest również urodzoną pięknością niczym z magazynów kobiecych. Za to jest zwyczajną, normalną kobietą, ze swoimi wadami, ale i zaletami, troszkę za bardzo przywiązaną do swojego mężczyzny, który wbrew jej myślom nie jest dla niej. 


Książkę czyta się szybko, na przemian śmiejąc się i współczując głównej bohaterce tego jak inni ją traktują. Zarówno w pracy, gdzie nie jest doceniania, przez przyjaciółkę, która ciągle jest wyrzuca, że potrafi jedynie narzekać w swoim życiu, aż do babci, która uważa, że jest zdecydowanie za ambitna i to psuje jej życie. Polecam głównie kobietom, jednak uważak, że ta książka byłaby dobrą instrukcją dla mężczyzn "jak zrozumieć porzuconą kobietę". Bez oporów oraz z czystym sumieniem polecam Wam, moim czytelnikom książkę „Zblogowani zakochani".

112 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie przeczytać, świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksiązki które lekko się czyta są super. Potrafię przeczytać w kilka dni. Fajna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka wydaje się interesująca, chyba po nią sięgnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka wydaje się interesującą ;)
    Muszę przeczytać 😁
    Prosze o glos ❤http://szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/mnisiowo/

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna książka dla Blogerki! :P Chętnie po nią sięgnę. Ostatnio wieje na moich półkach nudą i wraz z wiosną wypadałoby postawić na kilka nowych pozycji.
    Bardzo fajna recenzja, świetnie się ją czyta <3
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba będę musiała ją zakupić
    świetna recenzja :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam. Nie jest droga, a naprawdę ciekawa :)

      Usuń
  7. Idealna propozycja dla każdej dziewczyny, tytuł trochę nie zdradza o czym jest. Z tą instrukcją dobrze powiedziane, czasem trudno was zrozumieć kotku. Chyba sam nią kiedyś przeczytam. Mogli by zrobić ekranizację ma film.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i kiedyś zrobią? Tego nie wiem :D

      Usuń
  8. Zachęciłaś mnie do przeczytania, chyba za niedługo wybiorę się po tę książkę do księgarni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku, to jest idealna książka dla mnie, bo czegoś takiego szukam od dawna! <3 Muszę koniecznie ją przeczytać! <3
    Buziaki,
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/03/jak-pojechac-na-litwe.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Też nie słyszałam, aż do pewnego czasu...

      Usuń
  11. Wydaje się inna niż innie co zachęca :)
    Ale tytuł oryginalny jest dużo bardziej chwytliwy, i dla mnie zdecydowanie lepszy niż tłumaczenie :)
    Jak ją gdzieś zobaczę, to na pewno po nią sięgnę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, polecam i jeszcze raz polecam!

      Usuń
  12. Nie słyszałam o tej książce jeszcze nic, ale to moj błąd muszę jej koniecznie poszukać. Idealnie wtapia się w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przekonująca recenzja, z chęcią po nią sięgnę ❣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie z całego serducha.

      Usuń
  14. Na ogół nie przepadam za tego rodzaju książkami, jednak po tą chętnie bym sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Wychodzi na to więc, że moja recenzja przypadła Ci do gustu!

      Usuń
  15. Świetna recenzja:) Bardzo mnie zaciekawiłaś tą książką :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się i dziękuję bardzo :)

      Usuń
  16. Po takiej recenzji nie mogę wręcz nie sięgnąć po tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogłaby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na pewno Ci się spodoba jeśli lubisz romansidła etc.

      Usuń
    2. Nie ukrywam, że lubię :-)

      Usuń
    3. To coś idealnego dla Ciebie.

      Usuń
  18. Osobiście wolę czytać kryminały, ale po twojej recenzji stwierdziłam ze muszę zrobić wyjątek i przeczytać Zblogowanych Zakochanych. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę czytać kryminały i jak wiesz napisałam o tym w poście, a jednak...

      Usuń
  19. Oo to mi sie podoba! Siegne po tą książkę jak najszybciej ! :)
    Wspaniała zachęcająca recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło mi to słyszeć.

      Usuń
  20. oo bardzo zaciekawiła mnie ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę nie mój styl. Chociaż nie, kompletnie nie mój styl, ale wydaje się być interesująca. Kto wie, może akurat po nią sięgnę. ;)

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój styl też to niby nie jest, a widzisz skusiła mnie glizda :D

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Nie jest jakaś droga, a naprawdę dobra.

      Usuń
  23. Może któregoś dnia się na nią skuszę ;) Póki co dopada mnie brak czasu, niestety :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli są chęci to nawet wieczorkiem jeden rozdziałek przeczytać :)

      Usuń
  24. Słyszałam o tej książce i prawdę mówiąc miałam ją kupowac. Nie byłam jednak przekonana, zwłaszcza, że to wydatek. Jednak zachęcilas mnie i możliwe, że jutro już ją kupię :)
    Pozdrawiam gorąco,
    clofl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że potwierdziłam Cię w przekonaniu, że to dobra książka.

      Usuń
  25. Twój opis przywiał mi na myśl trylogię Tarryn Fisher, którą rozpoczyna książka "Mimo moich win". Też angażuje mimowolnie i całkowicie, człowiek jest po tej lekturze wyprany z emocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będę miała okazję kiedyś ją przeczytać.

      Usuń
  26. Lubie takie gatunki, myślę że w najbliższym czasie sięgnę po nią :) Ciekawie piszesz recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie słyszałam o tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie słyszałaś? Już usłyszałaś.

      Usuń
  28. Nie słyszałam o tej książce. Muszę ją koniecznie przeczytac;)
    Obserwuję i zapraszam;)
    https://okiembaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawa ta książka ale nie porwała mojego serca, nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  30. Widziałam tę książkę ostatnio na jakimś blogu, później natknąłem się na nią w księgarni, teraz znow na blogu tym razem u Ciebie. Wszystko mi mówi, że powinnam po nią sięgnąć, a ja wciąż nie jestem przekonana bo to kompetnie nie mój "styl" literatury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam - wolę kryminały, a jednak :D

      Usuń
  31. Super książka i jeszcze lepsza recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się twoja recenzja. Musze ją przeczytać!
    Zapraszam do siebie
    http://diamond-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Miłego czytania :)

      Usuń
  33. O matko mega mnie zachęciła ta recenzja, bardzo sprawnie Ci idzie pisanie, nareszcie znalazłam książkę jakby stworzoną dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz dobry styl. :) Romantyczne opowiastki sa jak najbardziej mi bliskie, kto wie, może jak znajdę chwilę wolnego czasu to przeczytam. :) Pozdrawiam Konceptualnik

    OdpowiedzUsuń
  35. Z chęcią przeczytam ją :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie słyszałam o tej książce, ale muszę koniecznie ją przeczytać! Bardzo zachęcająca recenzja :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie słyszałam o tej książce ale wydaje by się całkiem fajnia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam książki, które lekko się czyta!
    Swoim postem zachęciłaś mnie do tej, wiec chyba niedługo zakupie ją! :D
    www.pure-heroine-xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Oo wcześniej nie słyszałam o tej książce,musze przeczytać!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie słyszałam, przez przypadek ją poznałam.

      Usuń
  40. O to coś zdecydowanie dla mnie :)
    Cudownie czytało mi się Twoja recenzje i bardzo zainteresowałaś mnie książka. Tak więc w niedługim czasie zostanie i przezemnie przeczytaną.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubię książki w tym klimacie. Zachęciłaś mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zaskoczyło mnie wnętrze książki ponieważ rzadko się takie spotyka. Ja również mało kiedy sięgam po romanse i jedyny z którego byłam zadowolona to ,,Pamiętnik" cieszę sie że trafiłaś na dobrą książkę. Troszkę mniej do niej zachęciłaś tym bardziej ,że przedstawia prostą historię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem prosta historia, ale nie znasz całości. Polecam nie oceniać :)

      Usuń
  43. Jestem zaskoczona, że taka niepozorna książka mogła okazać się tak dobra ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam czytać książki, a Twoja recenzja jest naprawdę zachęcająca by ją przeczytać! :)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ~vile rose

    OdpowiedzUsuń
  45. Czytałam te książkę, jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wydaję mi się, że kiedyś widziałam tą książkę, bo kojarzę tą okładkę. W każdym razie recenzja zachęcająca, lubię zresztą książki, które oprócz zwykłej treści mają też jakieś listy, wiersze, cytaty itd wydaję mi się, że przyjemniej się czyta :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście przyjemniej się czyta i jest to takie inne niż normalne książki :)

      Usuń
  47. Wydaje mi się, że książka jest wspomniała i idealna dla mnie mimo, że również nie przepadam za romansami. Bardzo chętnie przeczytam ;)
    htp://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w drużynie. Też wolę inne książki, a jednak...;)

      Usuń
  48. Ta recenzja mnie przekonała i chętnie przeczytam tą książkę!

    OdpowiedzUsuń
  49. Książki, które łatwo się czyta są świetne! Z chęcią ją przeczytam! Świetna recenzja :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapowiada się naprawdę ciekawie. Po maturze koniecznie muszę ją przeczytać ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Pierwszy raz słyszę o tej książce, a szkoda bo wydaje się super! Recenzja świetna i dzięki Tobie na pewno przeczytam tę kaiążkę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Każdy powinien mieć jakąś pasję,odskocznię od świata,prowadzenie bloga też jest przecież pasją.

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie czytałam, ale zamierzam przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń