2 stycznia 2017

Postanowienia na rok 2017.

Cześć wszystkim. Sylwester już za Nami, a Nowy Rok pełną parą pora zacząć. W dzisiejszym poście dlatego też chciałabym podzielić się z Wami swoimi postanowieniami na te 365 dni.

Zacznijmy od tego, że przez te dwanaście miesięcy planuję bardzo dużo zmienić w swoim życiu. Pierwszym aspektem jest osiągnięcie swojego body goal. Wiążę się z tym również oczywiście zadbanie nie tylko o swój stan wyglądu zewnętrzny (fizyczny), ale i wewnętrzny (psychiczny/duchowy). Nie zapominajmy także o tym, że chcę zacząć zdrowiej się odżywiać czy chociażby zaakceptować w końcu swoje ciało.



Zawsze uważałam siebie za osobę nieśmiałą, dlatego też pragnę mieć więcej pewności siebie. W dzisiejszych czasach tak wielu ludzi boryka się z tym problemem jakim jest pokochanie samego siebie. Ja również zmierzam się z tym ambarasem jednak mam taką cichą nadzieję, że w tym roku uda mi się to zmienić, a tym samym przestanę sobie zawracać głowę innymi śmiertelnikami, a więc zacznę myśleć o samej sobie niż o innych.


Kolejnym ważnym elementem tej jakże zakręconej układanki moich postanowień jest to iż chcę poszerzyć swój umysł pod względem artystycznym. Mam tu oczywiście na myśli chęć posiadania jak i czytania o wiele więcej książek niż w ubiegłym roku, odkrycia nowych brzmień muzycznych. Marzę także o tym by tworzyć sztukę, która będzie podobała się nie tylko mi, ale przede wszystkim moim odbiorcom. Bardzo cenię sobie bowiem tu ten aspekt. Niegdyś gdy byłam młodsza uwielbiałam układać wiersze, rysować, malować czy chociażby pisać (cokolwiek). Kilka lat z rzędu jednak pozaniedbywałam te umiejętności do których z wielką przyjemnością i determinacją planuję powrócić.




Kolejną koncepcją jest to, że chcę o wiele częściej spędzać swój wolny czas z przyjaciółmi oraz rodziną. Przyznam się Wam iż w 2016 roku bardzo dopadło mnie lenistwo i tym samym pogorszyłam również swoje relacje z bliskimi osobami przez co jest mi teraz wstyd.



Perspektywa odnalezienia swojej prawdziwej pasji, której oddam całe swoje serce również brzmi zachęcająco, prawda? Może dzięki temu odnajdę nareszcie swój cel oraz sens w życiu, o którym do tej pory nie wiedziałam? 


Następnym moim zamiarem jest zrobienie sobie tatuażu, o czym snuje już od dawna plany. Nie chcę aby on był jakiś duży, ale przede wszystkim z konkretnym przesłaniem oraz minimalistyczny. Mam o Nim wiedzieć jedynie ja i ewentualnie najbliższe mi osoby.


Nastawiam się także na to, że ten rok przyniesie mi upragniony święty spokój, a także stworzę dzięki niemu masę niezapomnianych wspomnień. Być może jeśli zmienię coś w sobie to tym samym podejdę z nastawieniem do świata inaczej? Tego sama nie wiem, ale jak to się mówi - "czas pokaże".


Na koniec mojego wpisu chciałabym jedynie dodać, że mam zamysł bycia osobą akceptowaną oraz akceptować innych. Mam nadzieję, że nikogo nie zanudziłam, a ten wpis być może zainspirował kogoś do przemyśleń na temat swoich własnych postanowień na ten rok. Jak zwykle zachęcam Was do komentowania oraz zaobserwowania, ponieważ takiej mnie aż cieplej i milej robi się na serduszku. Ślę mnóstwo buziaków, a także życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku, słoneczka! 

75 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy i fajny post :)
    Zapraszam do mnie http://borawsca.blogspot.no/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Też myślę o tatuażu, to będzie drugi na razie tylko plany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w realizacji swojego postanowienia, buziaki

      Usuń
  3. Oby wszystko doszło do skutku! Ja w tym roku darowałam sobie postanowienia i wychodzę z założenia, że co ma być to będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co roku wychodziłam z założenia co ma być to będzie i nic mi nie wychodziło i nie udawało się, może pora coś zmienić?

      Usuń
  4. Dużo pracy widzę czeka cię kochanie. Najważniejsze abyś nie straciła motywacji, w dążeniu do celu pamiętaj o tym dlaczego to wszystko robisz. życzę ci aby twój upór udzielił się w wypełnianiu postanowieni.

    Twój łobuz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miły i ciepły komentarz kochanie. To słodkie co napisałeś, jeszcze raz dzięki!

      Usuń
  5. Moje postanowienia noworoczne są dosyć osobiste, ale na pewno znajdzie się na liście wzmocnienie pewności siebie i poprawienie jakości zdjęć. Fajnie mieć jakieś swoje małe cele i marzenia, które można spełnić. Ważne, by próbować i się nie poddawać. Praca i wysiłek nagrodzony sukcesem to kwintesencja szczęścia. Powodzenia i szczęśliwego 2017! Piękne pomysły na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak pozytywny komentarz i także życzę szczęśliwego Nowego Roku :*

      Usuń
  6. Świetne plany, trzymam kciuki żeby Ci się udało! :D Też chciałabym sobie kiedyś zrobić tatuaż, najlepiej za uchem albo właśnie tak jak na zdjęciu :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia i wytrwałości, w końcu przed Tobą długa droga. Jak to przed każdym. Samorozwój to żmudna i ciężka praca, ale jak najbardziej się opłaca - to klucz do szczęścia :)

    http://projektk18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo długa droga, ale mam nadzieję, że mi się uda.

      Usuń
  8. uwielbiam takie zdjecia , super blog!http://nathalieehermaan.blogspot.com/2016/12/pokaz-mody-balenciaga.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za to, by wszystkie Twoje postanowienia i plany stały się rzeczywistością :) Pamiętaj - brnij przed siebie, wierz, nie poddawaj się, a uda Ci się osiągnąć to, co w tej chwili może się wydawać nawet i niemożliwe :)
    Zapraszam do mnie, gdzie napisałam jakie "niemożliwe" marzenia udało mi się spełnić w 2016: https://lina-nastya.blogspot.com/2017/01/podsumowanie-roku-2016.html
    Buziaki i wszystkiego, co najlepsze w nowym roku :*
    Lina Nastya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie ciepłe słowa, dodały mi otuchy ♥

      Usuń
  10. Świetny post! Życzę Ci powodzenia w postanowieniach i życzę również wszystkiego dobrego! Bądź spełniona <3

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia! życzę dalszych sukcesów ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w realizacji tych planów :) a tatuaż to mega fajne postanowienie i znając mnie pewnie też dodam to do swojej listy, choć jeden malutki już mam :)
    maksimilion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej już jakiś mam, ja na razie jestem "goła" z tatuaży :) ♥

      Usuń
  13. Masz super postanowienia, mam nadzieję, że uda Ci się je zrealizować :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble


    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak, świetnie napisane. Też mam kilka postanowień noworocznych, między innymi polepszyć stan swojej wiedzy, ciała relacji z bliskimi. Trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również chciałabym zadbać o swoją figurę. Trzymam kciuki aby Ci się to udało ;* !
    http://inaatii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję by nie zapeszyć, z wzajemnością :)♥

      Usuń
  16. Życzę żebyś za rok czytając ten post z uśmiechem wspominała swoje zamiary i postanowienia i patrzyła na to jak dużo osiągnęłaś :) Człowiek może wszystko jeśli tylko przestanie wierzyć, że czegoś nie potrafi, nie może. Trzeba odnaleźć najlepszą wersję siebie i kochać ją z każdym dniem mocniej. Kochanie własnej osoby to fundament do najbardziej prawdziwych i najszerszych relacji między ludzkich. Jeśli będziesz żyć z sobą w zgodzie to znajdziesz również drogę którą ułożyło dla Ciebie przeznaczenie :) Jak najwięcej pomyślności w nowym roku!

    http://ullanastja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz jest naprawdę przepiękny i dał mi dużo pozytywnych wrażeń i przemyśleń do myślenia. Muszę coś zrobić z sobą, koniecznie!

      Usuń
  17. Super, że masz postanowienia, teraz je tylko doprecyzować i zapisać wszystko.

    Powodzenia :)
    Pozdrawiam http://badz-lepszym-kazdego-dnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wszystko mam zapisane, teraz jedynie motywacja i do dzieła :)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Nie będę dziękować, bo jeszcze nie wyjdzie

      Usuń
  19. Kochana masz bardzo ambitne plany i wierzę, iż nie zabraknie Ci motywacji na ani jeden dzień z tych 365 :) Pamiętaj by nigdy się nie poddawać, ale też dążyć do celów z umiarem, pozdrawiam serdecznie i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak pozytywny i miły komentarz, to naprawdę daje mi pewność, że pora coś zmienić w swoim doczesnym życiu

      Usuń
  20. Życzę Ci spełnienia tych postanowień w nowym roku, mnóstwo motywacji, osiągania sukcesów w tym co robisz! :) Ja w tym roku mam tylko kilka postanowień,gdy postanawiałam sobie za dużo to mi nigdy nic nie wychodziło i byłam nieusatysfakcjonowana ^^. Pozdrawiam i obserwuję! http://saraoskwarekportfolio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Nie wolno dużo sobie naobiecywać, a potem połowa z nich nie spełni się..powolutku do celu :)

      Usuń
  21. Życzę Ci aby udało Ci się spełnić wszystkie swoje postanowienia ale pamiętaj, że najlepiej zacząć od razu. Jeśli o body goal to nie jest takie proste i musisz być bardzo wytrwała. Wierzę w Ciebie i dasz radę! Na pewno <3 Nigdy się nie poddawaj. Twoja www.whitevic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa <3

      Usuń
  22. dla mnie to będzie bardzo ważny rok, dlatego zamierzam mocno skupić się na sobie. rozwój jest dla mnie najważniejszy. Poza tym uważam, że trochę zdrowego egoizmu nie może zaszkodzić. No i chcę sobie zrobić kolejny tatuaż. 3mak kciuki, za realizację Twoich postanowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wzajemnością oczywiście. Życzę Ci, aby spełniły się Twoje postanowienia na ten rok :)

      Usuń
  23. Podoba mi się to, że sporo Twoich postanowień wiąże się z wewnętrznymi odczuciami. Trzymam kciuki, abyś pod koniec roku z satysfakcją odhaczyła każdy z postawionych sobie celów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo tego chciałabym doznać, ale czy się uda? Czas pokaże..potajemnie wierzę, że jednak tak!

      Usuń
  24. Mamy bardzo podobne postanowienia na ten rok! :) Przede wszystkim chcemy zacząć ćwiczyć i więcej czasu spędzać z rodziną i przyjaciółmi <3 Bardzo podoba nam si,e pierwsze zdj *0* Chcemy właśnie mieć takie ciało. Super post jak i cały blog. Buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa, powodzenia dziewczyny!

      Usuń
  25. Powodzenia w osiąganiu swoich celów, am nadziej, że uda ci się je wszystkie zrealizować :) moim celem na ten rok także jest osiągnięcie swojego body goal :)
    hello-alexa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Rok 2017 będzie najlepszy! Wytrwałości w postanowieniach!
    Kamil i Przemek/ Mr&MrChanel
    www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzymam kciuki, że uda Ci się spełnić wszystkie postanowienia <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałabym, a co wyjdzie to wyjdzie :*

      Usuń
  28. Powodzenia w realizacji swoich postanowień! Walka z nieśmiałością jest trudna,ale warta zachodu. Sama jestem osobą nieśmiałą, ale pracuję nad sobą i z każdym dniem jest coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę, że już byśmy się dogadały :)

      Usuń
  29. Swietny design bloga i postanowienia!!!
    Mi też przydałoby się trochę pewności siebie... :D
    liisiialy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak pozytywną opinię :*

      Usuń
  30. Powodzenia! Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować te wszystkie cele :))
    Świetny blog!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieje, że za rok będziesz mogła przeczytać ten post i powiedzieć, że spełniłaś wszystko co Sb postanowiłaś :) A ja będe trzymać przez cały rok za Ciebie kciuki. Szczęśliwego nowego roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym tego z całego serca, a jak będzie dopiero się okaże. Dziękuję! :*

      Usuń
  32. Świetne postnowienia. Życzę powodzenia!

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Życzę powodzenia w postanowieniach! Mam nadzieję że na podsumowaniu 2017 roku będziesz mogła śmiało powiedzieć, że wszytskie udało się zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń