13 stycznia 2017

Kosmetyczny haul zakupowy.

Cześć wszystkim. Dzisiejszy post będzie nieco luźniejszy, ponieważ chciałabym napisać to co ostatnio kupiłam w drogerii Rossmann oraz do tego dodać swoją własną recenzję. Mam nadzieję, że tego typu wpis przypadnie Wam do gustu, ponieważ pamiętam swój pierwszy, który był totalnym niewypałem. Fakt - nie znałam się wtedy w ogóle na makijażu, bo byłam dopiero w gimnazjum, a po drugie nigdy nie miałam do tego drygu. Jednak od pewnego czasu interesują mnie takie typowe kobiece pierdółki jak na kobietę przystało. Coraz częściej robię sobie makijaż oraz szukam różnych produktów nie tylko do stosowania makijażu, ale także do pielęgnacji skóry czy włosów itp. Co do tego gimnazjum dobrze wiem, że obecne gimnazjalistki są naprawdę dobre w makijażu, wiedzą co i jak. Niestety albo i stety nawet ja byłam z innych czasów i makijaż był dla mnie ciemną magią, a moja świętej pamięci mama tak samo rzadko go stosowała. 



Jednak już dłużej nie przedłużającym wstępu przejdźmy do konkretów, na które czekacie. Pierwszym z produktów jest gąbeczki do makijażu zwane również beauty blenderami. To właśnie na nie długo polowałam aż w końcu znalazłam odpowiednie dla siebie od firmy "For Your Beauty". Powiem Wam szczerze, że przez dłuższy widziałam tylko ten produkt u innych na kanale na YouTube, u znajomych czy u blogerek. Wiedząc, że tym o wiele lepiej sobie nałożyć podkład na swoją twarz postanowiłam ją w końcu zakupić. Produkt z tej firmy jeszcze nigdy nie miałam i szczerze jestem ciemna w recenzji. Aczkolwiek niedawno ją wypróbowałam i powiem Wam szczerze, że bardzo ładnie i w prosty sposób makijaż się nakłada. Gąbeczka ma kształt trójkąta przez co potrafi dotrzeć w zakamarki i dobrze rozprowadza, nie pozostawiając po sobie żadnych smug. W opakowaniu jest sześć gąbeczek. Produkt ten kosztował mnie zaledwie 8,49 złotych.


Kolejnym z produktów zakupionych przeze mnie jest pomadka do ust od "Lovely Lips Lip Kit". Już od dawna polowałam na pomadkę do ust, która jest kopią kosmetyków Kylie Jenner Cosmetic. Zawsze podobały mi się wszystkie pomadki do ust odcieni matowych i znalazłam odpowiedni dla siebie. Produkt ten zawiera konturówkę do ust oraz pomadkę o takich samych odcieniach. Jest naprawdę prosty w użyciu i bardzo dokładnie i na długi okres podkreśla Twoje usta, które są wyraźniejsze i prezentują się bardzo ładnie. Produkt ten kosztował mnie 19,99 złotych.


Następnym produktem jest również produkt od Lovely. A mianowicie kredka do ust. Z produktu miałam okazję korzystać tylko raz, ale powiem Wam szczerze, że naprawdę jest nieco gorszy niż kredka, którą opisałam wyżej. Jest bardzo przesuszony i ciężko nakłada się na usta, aby konturować je. Zawiodłam się na niej, ponieważ kolor był cudowny, a jest dla mnie całkowicie bezużyteczny. Produkt ten kosztował mnie 6,59 złotych.


Miss Sporty Insta Glow Blusher to kolejny produkt zakupiony przeze mnie w tej drogerii. Jest to oczywiście róż do policzków i również miałam okazję go używać raz przy robieniu makijażu codziennego. Jest naprawdę bardzo dobry, idelnie rozkłada się na policzkach i pozostawia naturalny wygląd twarzy. Produkt ten kosztował 11,49 złotych.


Kolejnym produktem jest zestaw do nakładania pudru, które kosztowały około 8 złotych. W opakowaniu były dwie takie "gąbeczki", które użyłam kilkakrotnie. Są bardzo wygodne w użyciu, przyjemne oraz bardzo mięciutkie. Dokładnie rozprowadzają puder nie pozostawiając zbędnych śladów. 


Na końcu chciałabym dodać kubeczek, który jak oczywiście wszyscy wiemy nie należy do kosmetyków, aczkolwiek bardzo chciałabym Wam go pokazać. Od dawna polowałam na niego, ponieważ jest bardzo ładny i przydatny w moich codziennych obowiązkach. Nie pamiętam ile on kosztował, ale przyznajcie same, że prezentuje się znakomicie.


Więc to by było na tyle o kosmetykach kupionych przeze mnie w Rosmannie. Mam nadzieję, że nie popełniłam większych karygodnych błędów oceniając te kosmetyki, ale jak już wspomniałam wcześniej jestem w tym naprawdę ciemna. Zachęcam Was jak zwykle do komentowania, wyrażania swoich opinii oraz obserwowania, jeżeli chcecie być na bieżąco z moim blogiem.

41 komentarzy:

  1. Pomadka świetna, chyba mam zaległości w rossmanie bo nie widziałam tych pomadek :) koniecznie muszę się wybrać do rossmana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu kupić tą pomadkę ale ciągle trafiam na pustą półkę ;)
    Pozdrawiam i dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Nas było tego pełno! Ale może sam fakt, że byłam z samego rana robi swoje ;)

      Usuń
  3. Super haul :) sama czaję się na tą pomadkę z konturówką, ale czekam aż będzie sławna promocja w rossemanie, gdzie będę mogła ją kupić o połowę taniej :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest znowu aż taka droga :) co dopiero jakby trzeba było kupić od Kylie Jenner ;)

      Usuń
  4. Te pomadki mają ładne kolory, ale ponoć są strasznie niesmaczne i nietrwałe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam na ustach trzymała się dobre parę godzin :)

      Usuń
  5. Wlasnie zastanawialam sie nad kupnem tej pomadki, ale ladn jest .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post, bardzo ciekawe produkty i chyba ponownie muszę wybrać się do Rossmana :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka najlepsza! Muszę ją zakupić, bo ta firma mnie od dawna kusi :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Mam wiele produktów z Lovely i są naprawdę dobre :)

      Usuń
  8. Zastanawiam się nad tymi pomadkami K lips chociaż marzy mi się oryginał. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarzyć zawsze można :) ja również marzę o chociaż jednej pomadce od Kylie Jenner Cosmetic!

      Usuń
  9. te pomadki są super <3
    http://kiciaxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja kocham haule! Ten jest super! Pomadka już od dawna mnie ciekawi, ale teraz już muszę ją mieć <3 Posiadam te gąbeczki do nakładania pudru i super mi się sprawdzają :) No a kubek jest świetny!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Róz fajny, muszę na niego zerknąc. Co do gąbeczek - nie mogę się przekonać do takiego sposobu nakładania. Zawsze wracam do aplikacji palcami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w większości robię palcami, ale czasami robię gąbeczkami :)

      Usuń
  12. Uwielbiam oba kupione przez Ciebie produkty Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie produkty Lovely są naprawdę dobre i dobrej jakości :)

      Usuń
  13. Produkty z Lovely sa swietne !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam KLips i jest to jedna z moich ulubionych pomadek - przepiękne kolory, niezła trwałość i fajna cena! <3
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2017/01/natalia-magdalena.html

    OdpowiedzUsuń
  16. te błyszczyki od lovely są świetne :))
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udana podróbka Kylie Jenner Cosmetics ;)

      Usuń
  17. Fajny haul ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Udane zakupy widzę! Ja też w pewnym czasie polowalam na k-lips ale już potem mi sie przejadły :(
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  19. Gąbeczki trochę się strzępią po dłuższym użytkowaniu, ale te do pudru używam regularnie i nie widzę różnicy pomiędzy tymi, a jakimikolwiek droższymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem się przekonam czy to prawda :)

      Usuń
  20. Zastanawialam sie wlasnia nad ta k*lips :) chyba skusze sie wkonca na nią!
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zakupy ^^ większość z tych rzeczy mam i jestem zadowolona :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Już od dawna chcę przetestować tę pomadkę, ale jakoś nie mogę się za to zabrać!
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/nowosci-kosmetyczne-mintishop.html

    OdpowiedzUsuń