30 stycznia 2017

Gwiazda show-biznesu jako inspiracja modowa.

Witam. Dzisiejszy post będzie ponownie luźny, ale myślę, że dosyć ciekawy. Bowiem tematem będzie styl ubierania się jednej z moich ulubionych piosenkarek, aktorek. Jest nią nie kto inny jak Ariana Grande. Od kilku dobrych lat śledzę i wspieram jej twórczość. Z każdym rokiem wydaje mi się ona coraz piękniejsza, a także zdolniejsza. Jej styl ubierania się można podzielić na kilka części: dziewczęcy, kobiety, elegancki oraz na luzie.



Styl dziewczęcy.
Styl ten pojawił się jeszcze za czasów serialu: Victoria znaczy zwycięstwo" i Sam & Cat". Był on dosyć cukierkowaty, a sama Ari prezentowała się jako słodka dziewczynka, niewinna uczennica. Dominowały tu przede wszystkim: sukienki, szpilki/baleriny oraz delikatny makijaż. Czasami zamiast sukienek pojawiały się spódniczki różnego kroju (zarówno długie jak i krótkie).


Styl kobiecy.
Tutaj Ariana prezentuje różne kombinacje ubiorów, które za każdym razem wyglądają wspaniale. Pojawiają się tu często i gęsto: sukienki z koronką, długie płaszcze lub spódniczki z odpowiednim topem.


Styl elegancki.
W stylu tym przede wszystkim górują: kombinezony lub długie sukienki odpowiednie jedynie na galę lub jakieś inne ważne wydarzenia. Tu Grande zawsze stawia na prostolinijność przez co prezentuje się naprawdę dobrze. W takim wydaniu było widać, że czuje się zawsze pewna siebie, dlatego też gdy zdarza się jej jakaś wpadka wręcz z wdziękiem śmieje się z tego, pokazując tym samym innym, że ma dystans do siebie.


Styl "na luzie".
Inaczej można by nazwać ubieraniem się na codzień. Często tutaj pojawiają się właśnie takie ubrania jak: rurki - do tego jakiś t-shirt lub top, szpilki. Jednak też nie tylko takie zestawy nosi, ale i: długie sweterki i kozaczki, jednoczęściowe słodkie kombinezony lub bardziej na sportowo. Czasami też jakieś swetry, czapeczka lub buty w stylu emu.



Postanowiłam dopisać jeszcze jeden styl Grande. To styl z "teledysków". I tutaj pojawia się różnie: od pięknych, długich sukienek do wyzywających strojów, gdzie ukazuje wtedy swoje długie, zgrabne nogi albo też takie zwyczajne, całkowicie na luzie lecz pokazujące jej piękno w samej sobie.


Czemu akurat Ariana Grande? Słyszałam wiele opinii ludzi, którzy krytykują jej styl. W moim przypadku uważam, że styl jakim się prezentuje nie jest wcale aż tak wulgarny i zbyt krzykliwy. Wręcz przeciwnie! Myślę, że tym jak się ubiera pokazuje swoje prawdziwe oblicze i tym samym wyraża swoją osobę. Dla mnie ten styl jest naprawdę bardzo ładny i podoba mi się, ponieważ jest oryginalny i nietuzinkowy.

To by było na tyle. Mam nadzieję, że taki post przypadnie Wam do gustu. Jeśli tak - koniecznie dajcie mi o tym znak w komentarzach, ponieważ może tym samym zrobię więcej podobnych wpisów. Tymczasem trzymajcie się ciepło. Buziaki ☺

30 komentarzy:

  1. Bardzo lubię jej styl. W każdym wydaniu wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze mówiąc nigdy nie przyglądałam się tej osobie :) ale patrząc na zdjęcia, które tu zamieściłaś, mogę stwierdzić, że podoba mi się jej styl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja ja wole a tych "luźniejszych" wydaniach

    OdpowiedzUsuń
  4. też ją lubię! dziewczęcy i na luzie najlepsze według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej mi się podoba styl na luzie :)

    Kisses, Patt

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie przedstawione przez Ciebie stylizacje - podobają mi się!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś nowego na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne stylizacje, Ariana jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne stylizacje,ja jednak uwazam, ze najlepiej szukac samemu swojego stylu i nie inspirować sie innymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest bardzo ciekawą postacią! Bardzo dobrze wygląda w każdej odsłonie! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieważne jak się ubierze, zawsze wygląda mi na urocza haha ^ ^

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba najbardziej odnajduje się w kobiecym :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny styl i bardzo dobrze dobrane zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie interesuję się zbytnio tą gwiazdą, ale trzeba przyznać, że ma gust. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ariana.<3, najlepsza uwielbiam ja.!;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie interesują mnie gwiazdy. Trzeba jednak przyznać że ta dziewczyna ma styl.

    OdpowiedzUsuń