19 stycznia 2017

Czy wszystko wiemy o „Zbuntowanym aniele"?

Cześć. Dzisiaj chciałabym poświęcić post pewnej osobie ze świata show biznesu, a mianowicie Natalii Oreiro znanej chyba najbardziej z serialu „Zbuntowany anioł”. Do dziś pamiętam jak z niecierpliwością wyczekiwałam kolejnego odcinka z nią w roli głównej, dlatego że z charakteru jak i zachowania w stosunku do innych ludzi przypominała mnie. Mimo, że w serialu grała pokojówkę u pewnego bogatego faceta, którego nie wiem dlaczego nigdy nie polubiłam to była zawsze sobą. Bardzo mi się to podobało. Pewna siebie, choć czasami pogubiona w codziennym życiu odzwierciedlała mnie. Zawsze myślałam, że jej kariera zaczęła się i skończyła wraz z tym serialem, ale jednak myliłam się, ponieważ jej osoba nadal świeci. 



Dowiedziałam się o tym całkowicie przez przypadek, kiedy to chciałam powspominać stare, dziecięce czasy. Włączyłam tamtego dnia piosenkę "Cambio Dolor", a z boku wyświetliły mi się inne jej piosenki. Myślałam, że są to fałszywki, ale gdy zobaczyłam, że dodane przez nią samą z początku nie mogłam w to uwierzyć. Byłam taka szczęśliwa! Przesłuchałam każdą najstarszą jak i najnowszą piosenkę, a następnie zagłębiłam się nieco bardziej w ten temat. Dowiedziałam się bardzo dużo i część tej wiedzy chciałabym przekazać Wam, bo uważam, że warto o tym wiedzieć.


Zacznijmy jednak od tego, że Natalia Oreiro, a właściwie to Natalia Marisa Oreiro Iglesias urodziła się 17 maja 1977 roku w Montevideo. Karierę w świecie telewizji rozpoczęła jeszcze w swoim rodzimym Urugwaju mając zaledwie 12 lat. Przez 4 lata nagrała ponad 30 reklam dla wielu znanych marek. Jednak swój pierwszy wielki sukces osiągnęła dopiero w 1993 roku, kiedy została wybrana w programie dla dzieci i młodzieży "El Show de Xuxa" Súper Paquitą spośród tysięcy nastolatek z całej Ameryki Łacińskiej. Do zadań Natalii jako ambasadorki Xuxy należało reprezentowanie tej brazylijskiej gwiazdy na występach, a także imprezach. 


Po ukończeniu 17 lat wspierana przez swoich rodziców postanowiła wyjechać do Buenos Aires w sąsiedniej Argentynie, aby spełnić swoje marzenie o rozwoju artystycznym. Została ona gwiazdą w ciągu zaledwie kilku lat, a fekt przekroczył jej oczekiwania. Natalia zagrała w wielu popularnych telenowelach rozpoczynając od małych rólek. Stopniowo urugwajska nastolatka zyskała zainteresowanie producentów otrzymując większe role np. w „Annie”  i „90-60-90 modelos” . W międzyczasie zagrała w sztuce teatralnej pt. „Las mariposas son libres”. 


Jej pierwsza główa rola w telenoweli „Valeria” okazała się dużym sukcesem, ale bez wątpienia tak jak już wcześniej nadmieniłam największą popularność przyniósł serial „Zbuntowany anioł”. Telenowela ta bowiem przyniosła ogromny sukces w ponadach 70 krajach stając się tym samym najlepiej sprzedającą się produkcją w historii argentyńskiej telewizji.


Wyróżniającym się momentem w karierze artystycznej Natalii było otrzymanie prestiżowej nagrody Osobowość Roku przyznawanej przez hollywoodzki kanał E! Entertainment Television. Jeszcze długo po serialu „Zbuntowany anioł” był ról Oreiro, która wcielała się w różne postacie, a za niektóre dostawała kolejne nagrody oraz wyróżnienia. Jednak Natalia nie jest znana jedynie z telenowel, ale także i kariery w kinie. 


Jej pierwszy debiut miał miejsce w 1998 roku, to zagrała córkę Guillerma Francelli w „Argentyńczyku w Nowym Jorku”. Film, obejrzany przez ponad 1,6 mln widzów, stał się jednym z najbardziej kasowych obrazów w historii argentyńskiego kina. Po tym filmie Oreiro zagrała w kolejnych filmach tj.: „Cleopatra”, gdzie dostała wiele przychylnych recenzji oraz triumfowała na ważnych festiwalach filmowych, „La guerra de los gimnasios”, „La peli”, „Las vidas posibles”, „Música en espera”, „Francia”, „Miss Tacuarembó”, „Mi primera boda”, „Anioł Śmierci”, „Jak mam na imię”. Dwa ostatnie tytuły filmów były nominowane do nagrody Oscara.


Natalia Oreiro wydała również 3 albumy własnego autorstwa pt.: „Natalia Oreiro”, „Tu veneno”, „Turmalina”, oraz 4 na potrzeby filmu „Gilda: No me arrepiento de este amor”. Jeśli chodzi o jej życie prywatne to 31 grudnia 2001 roku wyszła za mąż za Ricarda Mollo, gitarzystę i wokalistę popularnego argentyńskiego zespołu Dividos. Ciekawostką jest to, że ślub odbył się w ukryciu na rajskiej wyspie w Brazylii. Para zamiast obrączek wytatuowała sobie na palcach gwiazdki, które są symbolem, że to jest miłość na całe życie. 26 stycznia 2012 roku Natalia urodziła syna Merlína Atahualpę.


Myślę, że naprawdę warto o niej wiedzieć więcej, ponieważ jest utalentowaną aktorką, piosenkarką i zasługuje na uznanie oraz szacunek, a także większą uwagę. Dodatkowo chciałabym dodać, że Natalia posiada własną stronę na której można zakupić wiele ciekawych produktów zarówno ubrań jak i butów. Znajdziesz tam również eleganckie torebki. Z resztą co ja będę Ci mówiła? Zajrzyj na tę stronę, koniecznie! shop.lasoreiro.com

51 komentarzy:

  1. Kojarzę tę aktorkę, ale nie miałam pojęcia o jej piosenkach, o przeszłości i karierze od młodych lat !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tak samo, więc to było dla mnie dużym zaskoczeniem.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy post. Nie słyszałam o tej aktorce. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zobaczyć o niej cokolwiek, na przykład chociażby: piosenki.

      Usuń
  3. Widziałam gdzieś ta aktorkę, ale nie pamiętam gdzie. Ogólnie jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko ale się zmieniła, pamiętam ją z tego serialu! Ciekawa informacja :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo się zmieniła. I w serialu, jak i obecnie jest piękna :)

      Usuń
  5. Ulubiona telenowela i aktorka ^^ ona jedyna naprawde potrafila odegrac swoja role. Bo wiekszosc gra strasznie sztucznie ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! A ona zrobiła to perfekcyjnie.

      Usuń
  6. Aktorka świetna xD Pamiętam jak kiedyś razem z mamą siadałam przed telewizorem na "Zbuntowanego Anioła" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie fanek oglądających ten serial ☺

      Usuń
  7. słyszałam dużo dobrego o tym serialu, może zacznę oglądać :D
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna aktorka . Szkoda że nie wstswilas jej aktualnego zdjecia . Uwielbiałam ja w dzieciństwie

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham ten serial zawsze oglądałam go z mama :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak byłam mała to zawsze to z babcią oglądałam ! :P "Zbuntowany anioł" to już klasyk :) http://jotandgi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem że zaciekawiłaś mnie tym postem i na pewno jeszcze nie raz tu zajrzę <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja ją kochałam gdy byłam mała, ah :) Jeszcze pare lat temu nie sądziłam, że tak rozwija swoją karierę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a tu takie miłe zaskoczenie.

      Usuń
  13. Nigdy tego nie oglądałam, dużo straciłam.
    Post bardzo ciekawy :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja mama uwielbia oglądać telenowele, zdaję mi się, że z nią też kiedyś oglądała

    pozdrawiam xx
    http://ladymary-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przypominam sobie abym oglądała tą telenowele :)
    Bardzo ciekawy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, dlatego że to stara telenowela?

      Usuń
  16. Moja mama oglądała "Zbuntowany anioł", to dzięki tej aktorce, mam na imię Natalia :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie poznałam tej aktorki!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna kobieta, przyłączam się z mamą do klubu fanek Zbuntowanego Anioła <3
    obserwuję
    http://kiciaxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe ;) Kojarzę nazwisko, ale nawet nie wiedziałam, jak ona wygląda. Dobrze jednak wiedzieć :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ją i jej chyba najsławniejszą piosenkę, czyli Cambio Dolor ze Zbuntowanego Anioła. Pamiętam jak leciał podajże na TV2 czy coś w tym stylu. Moi rodzice i dziadkowie bardzo dobrze ją znają. Zbuntowany Anioł był bardzo obszernie oglądany. Ja sama jako mała dziewczynka troszkę obejrzałam, ale chciałabym wrócić do tego no bo jednak prawie nic nie pamiętam. Na nowo się dowiedziałam dzięki aktorowi z niego, czyli Diego Ramosie, który grał w moim ulubionym serialu niedawno Violetta.
    Super post, bo warto o niej napisać. Jest naprawdę taką argentyńską flagą ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, chociaż jest Urugwajką :)

      Usuń
  21. Mimo,że oglądałam ten serial baaardzo dawno temu i pamiętam go jak przez mgłę,ale wiem,że też zawsze czekałam na nowy odcinek, pomijając fakt,że zapewne nie zawsze wszystko rozumiałam. Swietnie,że zrobiłaś ten wpis bo również tak jak Ty myślałam dotychczas,że kariera Natalii Oreiro tak jak szybko się zaczęła,tak szybko skończyła,a tym wpisem niezwykle mnie zaskoczyłaś. Super!
    Pozdrawiam,
    www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Serialu jakoś nigdy nie oglądałam, czasem tylko jak nie było nic innego w tv, ale Natalię zawsze jakoś lubiłam, głównie ze względu na urodę. Jako kobieta jest moim zdaniem przepiękna! A ostatnio jadąc w aucie z koleżanką puściła właśnie Cambio Dolor i od tamtego czasu non stop ją nucę... Ogromny talent :)

    http://kajaspelniamarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Polecam obejrzeć seriale z nią w roli głównej oraz filmy.

      Usuń
  23. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Mam nadzieję, że Ty też wpadniesz do mnie i powiesz czy Ci się podobało, łap link do mnie:
    Blog motoryzacyjny

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajnie napisany post! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tej aktorki, ale jest bardzo piękną kobietą. :)
    Na pewno zajrzę na stronę.
    fromCarolinee

    OdpowiedzUsuń