13 grudnia 2016

Zimowa rewolucja.

Witam wszystkich serdecznie po przerwie. Nie będę się tłumaczyć, dlaczego jestem tak mało ostatnimi czasy aktywna, a tym samym nie udzielam się również w świecie wirtualnym, ponieważ nie ma to większego znaczenia dla Was. W dzisiejszym poście chciałabym wyrazić swoją zdanie na temat jakże Nam wszystkim znany, a mianowicie o Zimie. Pewnie sobie pomyślicie, że to jest całkowicie bez sensu i moja opinia nie jest Wam potrzebna w życiu. W sumie to racja, ale czemu by nie spróbować i napisać o tym co jest bliskie memu sercu. A dlaczego? Zaraz przejdę do wyjaśnienia Wam wszystkiego, a cała ta banalna komplikacja się wyjaśni.



Zacznijmy od tego czemu właśnie wybrałam tak wbrew pozorom prosty temat. Już wyjaśniam...otóż Zima to jedyna pora roku, która jest najbardziej ze wszystkich pór roku bliska memu sercu. To właśnie w niej się urodziłam, także zmarła mojej świętej pamięci ukochana mama. To właśnie w tym okresie co roku odbywają się moje ulubione Święta Bożego Narodzenia, które są zdecydowanie lepsze od Wielkanocy, które wprost nie znoszę z bardzo wielu powodów. To tutaj od dobrych paru lat spędzam najfajniejsze, a zarazem najciekawsze Mikołajki czy chociażby Sylwester albo Nowy Rok. Tak na marginesie nie oszukując to według mnie Zima jest najpiękniejszą z pór w całym roku.


Przyznajcie się sami przed sobą, że ten biały puch dodaje uroku, a krajobrazy są niesamowite, zapierające w sumie dech w piersiach. Jednak jak wszyscy dobrze wiemy wszystko ma swoje plusy jak i minusy. No niestety - takie życie, nic ani nikt nie jest perfekcyjny no i trzeba z tym żyć, ale do tego przejdziemy później. Mam oczywiście na myśli wady tej pory roku. Najpierw zacznijmy od tych pozytywnych stron, które już wcześniej napisałam, ale teraz chciałabym troszeczkę powspominać.


Wigilię i Boże Narodzenia przez dłuższy okres w moim życiu spędzałam w moim rodzinnym domu z rodzicami. Jednakże od śmierci mamy, czyli już dobre sześć lat święta te spędzamy wraz z tatą u babci. Oczywiście klimat Świąt pozostał, aczkolwiek to już nie jest to samo jak za czasów mojej mamy. Faktem jest również to, że dorosłam, ale zawsze Święta z mamą zwyczajnie były magiczne. Jednak nie ma co narzekać, ważne że w ogóle te Święta odbywają się w otoczeniu osób mi najbliższych.


Mogłabym tak samo rzec o Sylwestrze. Wszystko co dobre kiedyś musi się skończyć. Jednak ubiegły rok wspominam bardzo dobrze, ponieważ spędziłam je z osobą, którą kocham ponad wszystko. Mogę jedynie powiedzieć, że dni te zapamiętam do końca życia. Mam cichą nadzieję, że i w tym roku będzie powtóreczka z rozrywki.


Idąc dalej nie możemy zapomnieć o Mikołajkach. W tym roku wyjątkowo z moim chłopakiem zaszaleliśmy. Nie ma to jak dostać bluzę od swojej ukochanej połówki, do tego: prześliczny wisiorek w kształcie kwiatka oraz zestaw do pielęgnacji ciała, a także moje ulubione słodycze. Ja oczywiście nie byłam mu dłużna. W tym roku postawiłam na: żel do kąpieli, wodę kolońską oraz dezodorant, a także dużą czekoladę jak i portfel oraz mandarynki.


Jednak jak już wcześniej wspominałam Zima ma zarówno swoje zalety, jak i wady. Dobrze wiemy, że pora ta potrafi Nam nieźle zaleźć za skórę. Liczne opady śniegu, mróz i te oglodzenia na drodze to tylko z nielicznych wad tej jakże cudownej pory roku. Wszyscy dobrze wiemy, że obecne Zimy to jest pikuś w porównywaniu z tym co było pięć lub dziesięć lat temu. Zima nie jest już tą samą porą co kiedyś. Dzieci nie mają okazji poznać uroku jej oraz zeznać szczęścia czy zobaczyć co oznacza dobra zabawa na dworze.


Najśmieszniejsze jest to, że Zima, którą powinniśmy zobaczyć za oknem widzimy częściej w telewizji w jakimś serialu lub reklamie czy w internecie na zdjęciach i różnych stronach. Ah! Jak bym chciała by te stare, dobre czasy powróciły.


Tymczasem chciałabym tym samym zakończyć mój wpis. Wypowiedzcie się na temat tej oto pory roku. Powiedźcie czy przepadacie za nią czy też nie i wyjaśnijcie przede wszystkim: dlaczego?!
Kinga.




28 komentarzy:

  1. Nie jestem fanką zimy, ale z biegiem czasu zaakceptowałam, że ona po prostu jest ;-) Generalnie marzą mi się białe święta, jak z filmu! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. Zima w filmach zawsze jest przepiękna :) w rzeczywistości jednak wygląda to całkowicie inaczej

      Usuń
  2. Jaki cudowny piesek! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zime, klimat świąteczny, sylwester, karnawał, moje urodziny, walentynki... w jednej porze roku tyle się dzieje

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ale masz pięknego pieska <3 ja uwielbiam zimę

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, uwielbiam zimę, a zdjęcia są magiczne. :-)

    http://twojapozyczka24h.pl/34995

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadamy za mrozami, natomiast śnieg dodaje zimie tyle uroku!

    Święta to taki magiczny czas ;))

    www.studentkinapropsie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny piesek. :) aczkolwiek zimy nie lubię i nic tego nie zmieni, bo nie ma absolutnie nic gorszego niż padający mokry śnieg, gdy ty po prostu musisz zrobić rundkę po mieście za prezentami, co własnie teraz mnie czeka. ;/
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)

      Usuń
  8. zima rzeczywiście pięknie wygląda, ale traci przy bliższym poznaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się klimat jaki udało Ci się osiągnąć :)
    http://zpamietnikablondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie bardzo lubię zime szczegolnie tą z ostatnich lat.
    Trzeba się przyzwyczaić.
    Piękny piesek a post super dobrany!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się że mogłem przyczynić się do tego że mile wspominasz ten sylwester. Mam nadzieje że w tym roku kochanie będzie powtórka z rozrywki:) A tak wo gule świetnie udały ci się te zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie przepadam za zimą.Święta Bożego narodzenia już kilka lat temu straciły dla mnie "urok". Wiem,że jeszcze za wcześnie,ale życzę Ci wesołych świąt.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i wzajemnie. Wesołych Świąt!

      Usuń