15 września 2016

Inspiracje modowe: ulubieńcy.

Cześć wszystkim. Przepraszam, że tak długo się do Was nie odzywałam. Niestety nie mam dzisiaj żadnego konkretnego pomysły na wpis, a mój ostatni wychodzi na totalny niewypał. Myślałam, że więcej z Was będzie chciało ogarnąć temat przemocy domowej. To smutne, naprawdę. Dlaczego nie chcecie byś uświadomieni? Być może jesteście aż tacy mądrzy, a także obeznani w temacie, dlatego też nie potrzebujecie tej świadomości (informacji) lub po prostu nie chcecie być. Jednak to nie moja sprawa, tylko jedynie Wasza. Zrobiłam to co uważałam za słuszne. Starałam się dotrzeć do mnóstwa osób - jednak bezskutecznie. Co z tego, że miałam sporo wyświetleń jak żadnemu/żadnej z Was nie chciało się napisać komentarza co o tym myślicie, czy zdarzyło się Wam taką osobę spotkać itp. Nie będę nic już pisać na ten temat, bo to całkowicie bezsensowne. Społeczność Polska, ale i nie tylko jest coraz bardziej nieczuła. Wyjdzie, że Was oceniam, ale ja jedynie stwierdzam fakty. Nie musicie już nic więcej robić (dobrze, że jesteście najmądrzejsi). I nie! Ja się tutaj nie wywyższam, że jestem lepsza, ponieważ tak wcale nie jest. Nie zamierzałam nawet uważać się za lepszą. 

Dość o tym jednak. Przychodzę do Was z moimi prywatnymi inspiracjami modowymi. Mam nadzieję, że niektóre z nich Wam się spodobają. Jeśli oczywiście chcecie pozostawcie na dole komentarz: jaki jest Wasz styl, co cenicie sobie w modzie i czy w ogóle Was interesuje. Powiem Wam szczerze, że ja sama nie jestem wielką znawczynią mody. Nie śledzę bowiem najnowszych trendów, rzadko przeglądam strony modowe. Tak naprawdę jestem inna (tak mi się bynajmniej wydaje). Zamiast kolejnego ciuszka, który będzie zapełniał moją szafę wolę kupić dobrą płytę (czyt. poznać nową muzykę), książkę (czyt. rozwijać swoją wyobraźnię) czy chociażby kupić nieznane mi dotąd produkty spożywcze i eksperymentować z Nimi. Jednak czy to oznacza, że jestem gorsza? Wątpię. Bo nie okłamujmy się: to nie szata zdobi człowieka, ale jego dobre serce. Trzymajcie się gorąco. 























27 komentarzy:

  1. Blogosfera w ciągu ostatnich kilku lat zmieniła się o 180 stopni. Teraz wiele jest pseudo-blogerów, którzy nie zwracają uwagi na tekst, dlatego zapewne niewiele osób skomentowało Twój ostatni post.
    Inspiracje dobre, chockery są świetne. Ja interesuję się modą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę chciałam dobrze, ale wyszło jak zwykle źle. Ludzie nie wiem czy są aż tacy wykształceni i wiedzą wszystko czy po prostu nie chcą wiedzieć lub nie obchodzi ich to. Mnie zawsze interesują takie tematy (są o wiele lepsze) niż moda. Nie mówię tutaj, że moda jest zła. Po prostu warto być uświadomionym :)

      Usuń
  2. Lecę zaraz przeczytać Twój wpis o przemocy domowej. Ja bardzo cenię sobie elegancję, bardzo lubię tak wyglądać, a jeszcze gdy jest wygodnie, to już w ogóle jestem w raju! Dwa ostatnie zdania - nic dodać, nic ująć. Także wolę wydać pieniądze na jakiś dobry film, książkę lub płytę. ;) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no proszę! Są jednak osoby, które mają dobry gust. Nie mówię tu, że moda jest blee i fuuj, po prostu nie lubię inwestować w nią swoich cennych pieniędzy.

      Usuń
  3. No Kochana powiem Ci szczerze, że masz naprawę świetny gust :) Nie znam się na modzie jakoś specjalnie ale to co pokazałaś i wybrałaś jest naprawdę świetne :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kolaże zdjęć :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo i również pozdrawiam!

      Usuń
  6. Uwielbiam, widać, że znasz się na rzeczy ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? To nie znam się na rzeczy, po prostu..sama nie umiem tego wyjaśnić lubię elegancję, ale żeby w niej było kobiecości.

      Usuń
  7. Ja to mam w sumie podobnie, zamiast ciuchów wolę sobie kupić np nowe kredki. Choć, nie pogardzę zakupami :D

    Pozdrowionka,
    blackeley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy woli co innego. Każdy z Nas jest w końcu inny :)

      Usuń
  8. Dużo świetnych inspiracji. Masz dobry gust. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam poprzedniego wpisu, zaraz go chętnie przeczytam. Uważam jednak, że temat jest dość trudny. Wiele osób blogujących jest młoda, niektóre osoby to dzieci. Wiadomo, że każdy ma jakieś tam swoje zdanie na ten temat, ale osobom w tak młodym wieku mogło być po prostu trudno się odnieść do tego. Dlaczego? Może brak doświadczenia w tym, zarysu i samej świadomości jak poważny jest to problem. A co do inspiracji to podałaś ich bardzo dużo - super :) Jest w czym wybierać :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za tak wyczerpujący komentarz.

      Usuń
  10. No hej moja myszko! Nie masz się co przejmować tym, że ludzie nie zwracają uwagi na takie tematy. Są one po prostu trudne i wiele osób nie przyjmuje ich do wiadomości, nie potrafi ich zrozumieć lub nawet nie chce- zwłaszcza jeżeli nie ma z nimi do czynienia. To wszystko przychodzi jednak z wiekiem i im więcej mamy lat, tym lepiej rozumiemy i akceptujemy tematy o których nie mówi się na co dzień. Fantastyczny wpis myszko, widać że się nad nim zapracowałaś świetnie dobrane fotografie- mnie również zainspirowały :) lubię modę, chodź w nie mogę się nazwać modową specjalistką. Po prostu lubię wyglądać ładnie, a w bieli, czerni i jeansie czuję się najlepiej :) poza tym bardzo interesuje mnie styl alternatywny, to dlatego że gdy dorastałam bardzo modne było bycie emo, i gdzies to w głowie mi zostało. Nie wydaję jednak zbyt duzo pieniędzy na ubrania, zazwyczaj kupuję w second handach i to na wyprzedażach gdy wszystko jest za 1 zł i często dostaję ubrania. Swoje pieniądze inwestuję w dom który urządzam razem z ukochanym :) a wiadomo remont i życie codzienne kosztuje ;)
    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Im bardziej dorastamy tym bardziej się uczymy i wiemy co jest odpowiednie, a co nie. Jednak chwila uwagi, zainteresowania to nie jest według mnie nic trudnego. Trzeba wiedzieć na czym się stoi i po jakim świecie chodzi, co dzieje się na co dzień. Ja zawsze się tym interesowałam, już od najmłodszych lat. Życzę powodzenia w inwestycję domu i oby było jak najlepiej! :)

      Usuń
  11. Bardzo ładne zestawienia, same przygotowania zajmują trochę czasu i publikacja też nie pisze się sama. Gratuluję blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje <3 Ja to po pierwsze zazdroszczę im figury ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne inspiracje <3 piękne zdjęcia i rzeczy wybrałaś

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń