26 maja 2016

Mamo, dziękuję Ci za...

Cześć wszystkim. Z okazji tak ważnego dnia dla każdej z Naszych mam, postanowiłam napisać po raz kolejny bardziej osobisty wpis nie składający się jedynie z poradników i definicji. Dzisiaj wyluzujmy i oddajmy całe swoje serce by napisać to co czujemy i za co dziękujemy. Na nieszczęście moje nie mam jak złożyć mojej najukochańszej mamie życzeń sam na sam, ponieważ jak wiecie lub nie wiecie od kilku dobrych lat moja mama nie żyje. Mimo wszystko wiem i czuję to, że ona jest tutaj ze mną i czyta ze mną to wszystko i mam nadzieję, że jest ze mnie dumna, dlatego też ten wpis będzie poświęcony jej i w nim właśnie chciałabym zawrzeć wszelakie podziękowania. 



Zacznijmy od tego, że dziękuję mojej mamie za to, że zawsze przy mnie była, jest i będzie mam nadzieję obecna w moim życiu. Nie wiem co tak naprawdę zrobiłabym bez Ciebie. To właśnie dzięki Tobie wiem co to znaczy uczucie, jak kochać i szanować drugą osobę. Nauczyłaś mnie tak wiele i naprawdę jestem Ci za to wszystko wdzięczna. Ty dobrze wiesz, że jesteś wspaniała i nic ani nikt nie równa się z Tobą.


Dziękuję Ci również za to, że akceptowałaś moje wady oraz zalety i starałaś wytłumaczyć mi co robię dobrze, a co powinnam w sobie zmienić. Wiem, że nigdy nie byłam idealnym dzieckiem i z perspektywy czasu mogę rzec, że to właśnie dzięki Tobie rosnę teraz w siłę i staram się coraz bardziej ambitniejsza w dążeniu do własnych celów. Nauczyłaś mnie jak to robić, za co Ci jestem bardzo wdzięczna i chyba nigdy nie zrozumiałabym Ciebie, gdybyś tego nie wpoiła we mnie. Ogromne dzięki!


Również dziękuję Ci, że dałaś mi poczucie samodzielności bym to właśnie ja na własnej skórze mogła doświadczyć tylu wzlotów oraz upadków. Wszystko to nauczyło mnie jak żyć i jak radzić sobie w życiu. To dzięki Tobie stałam się niezależną kobietą, wiedzącą co chce w życiu osiągnąć. Nauczyłaś mnie kultury, która w życiu obecnym moim jak i towarzyskim jest bardzo przydatna.


Dziękuję Ci również za wyrozumiałość w stosunku do mnie i do moich wybryków. Za to, że zawsze wybaczałaś mi moje przewinienia i starałaś się w jakimś stopniu je zaakceptować. Byłaś, jesteś i będziesz najwspanialszą osobą w moim życiu, która tak wiele zrobiła dla mnie samej.


Również mogłabym dodać, że dziękuję za Twoje dobre chęci. Nauczyłaś mnie jak prać, odkurzać, gotować. Wszystkie te podstawy, które w dorosłości są na porządku dziennym są dla mnie bardzo ważne. Nie wiem jak mogłabym Ci się teraz odwdzięczyć. Tak dużo dla mnie zrobiłaś, choć wcale nie musiałaś.


Na końcu tego wpisu chciałabym podziękować Ci ogólnikowo. Dziękuję Ci Mamo, za wszystkie noce nieprzespane, za zmaganie ze zmęczeniem ponad siły, za Twą miłość bezgraniczną, za czułość, za słowa otuchy, co na nogi mnie stawiały. Dziękuję, za cudowne dzieciństwo, za to że niczego mi brakowało. Dziękuję za bajki,za uśmiech o świcie, za to, że świat z Tobą mogłam zawsze od nowa i na nowo odkrywać. 


Za dni całe spędzone przy mnie w szpitalu, za spanie na krześle, za towarzystwo i opiekę. Dziękuję za to, że wychowałaś mnie najlepiej jak potrafiłaś i że ukształtowałaś we mnie poczucie własnej wartości. Pokazałaś, co najważniejsze dla człowieka w życiu być powinno. Dziękuję, za przykład tego, jak być dobrą matką i żoną, za to jak rodzinę scalać i spokój budować mimo przeciwieństw losu. 


Dziękuję Ci Mamo, za troskę, za ciągłą gotowość pomocy i za Twoje rady, bez których decyzje podejmowałabym całe wieki. Dziękuję za słowa krytyki i sprowadzanie na ziemię, zawsze wtedy, gdy kroczyłam przez życie z głową w chmurach za wysoko.Za pomoc w spełnianiu  marzeń i planów, za wsparcie i szacunek dla moich wyborów. Dziękuję za niedzielne obiady i za to, że byłaś, jesteś i będziesz już na zawsze najwspanialszą osobą na ziemi.


Przepraszam Ciebie natomiast za smutek na Twej twarzy, za każdą łzę, która popłynęła przeze mnie. Za głowę pełną zmartwień, za niepokój w sercu Twym goszczący z mojej winy. Za słów, co czasem zbyt wiele bezmyślnie wypowiedziałam. Za to, że nie rozumiałam, Twoich nakazów i zakazów. Przepraszam, za to, że może nie raz Cię zawiodłam lub zraniłam. Możesz mi wierzyć albo i nie, ale czułam się z tym wszystkim beznadziejnie i kompletnie bezradna. 


Po prostu kocham Cię i nigdy nie przestanę, na zawsze jesteś w moim sercu.

Kinga.

26 komentarzy:

  1. Wzruszający post. Chyba jeszcze nigdy nie widziałam, żeby ktoś miał tak piękny stosunek do drugiej osoby. Jesteś niesamowita :)
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. To bardzo miłe słowa :)

      Usuń
  2. Piękny post! Bardzo poruszający! Bardzo mnie zainspirował :') To wspaniale, że masz tak świetne relację ze swoją mamą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ktoś tu dokładnie nie przeczytał. Moja mama nie żyje..jak ja z nią obecnie mogę mieć dobre relacje?

      Usuń
  3. jak bierzesz zdjęcia, to powinnasz podać żródło

    Zapraszam na BLOGA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po co mam podawać źródło? Wpisuję i mam, proste. Kto znalazł ten jego :)

      Usuń
  4. Ja rok temu pisałam też osobisty wpis, tylko, że z okazji dnia ojca. Twoja mama na pewno jest przy Tobie i dobrze, że czujesz jej obecność!
    Rodzicielce jest za co dziękować. Dzięki niej jesteśmy na świecie, wychowała nas i jest zawsze przy nas. To jest cudowne, a szkoda, że nie zawsze ją doceniamy, a przez nas na pewno zdarzyło się jej płakać.
    Pomysłowy i trafny post! Szczerze to mnie trochę wzruszył! <3
    http://lexxiajaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te miłe słowa :*

      Usuń
  5. Bardzo wzruszający post, jesteś cudowna. :')
    Pozdrawiam :)
    http://veronika-amka99.blogspot.com/2016/05/neonail-czyli-to-co-najlepsze.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Takie komentarze naprawdę bardzo wiele dla mnie znaczą. Jeszcze raz dziękuję!

      Usuń
  6. Wzruszający <3
    http://life-of-a-wild-teenager.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To cudowne jak piszesz o swojej mamie i o tym ile dla ciebie zrobiła :) To miłe, dlatego nie będę ci współczuć że twoja mama nie żyje ponieważ ona jest wciąż żywa w twoim sercu a to najważniejsze :)
    Jeden z szczerszych postów jakie czytałam :) Dziękuje ci za to :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze staram się być szczera oraz autentyczna w swoich postach. Mam nadzieję, że widać te efekty :)

      Usuń
  8. Słodki post! :)

    spectrumxshadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mama to ktoś wyjątkowy, nikt nam jej nie zastąpi i powinniśmy jej dziękować każdego dnia za wszystko! :)
    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wow taki post to jeden z lepszych prezentow na dzien matki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tam u góry mama uroniła już łzę ze szczęścia i jest ze mnie dumna.

      Usuń
  11. Wzruszyłam się czytając to wszystko . Szczerze powiedziawszy to aż łezka spłynęła mi po policzku . Współczuję Ci, że nie możesz złożyć takich życzeń mamie osobiście, ale to bardzo dobrze, że czujesz jej obecność, bo ona zawsze będzie z Tobą i wierzę, że jeszcze kiedyś się spotkacie ;*

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne życzenia, a zdjęcia idealnie dobrałaś c:

    miiddi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze staram się dobrać zdjęcia do postu, żeby wspólnie się jakoś koligowały :)

      Usuń