22 marca 2016

Jak być lubianym w otoczeniu innych ludzi?

Każdy z nas chce być lubianym i być jak najlepiej odbieranym przez otoczenie. Wprowadza to dobrą atmosferę w pracy, w szkole i w domu. Osoba lubiana z pewnością jest szczęśliwa, ma wielu przyjaciół, którzy wyciągną do niej pomocną dłoń. Jednak być lubianym przez innych, wcale nie jest takie proste. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą Ci nawiązać dobre kontakty z otaczającymi Cię ludźmi.


Po pierwsze: staraj się zapamiętywać ludzi, których poznajesz. Zwracaj się do innych po imieniu, w miarę możliwości zapamiętuj także ich nazwiska. Zwracanie się do innych bezosobowo, sprawia, iż czują się oni traktowani przedmiotowo, a Ty sam nie wykazujesz zainteresowania nimi. Zwracaj się do innych tak jak sam byś tego od nich oczekiwał. 

Oczywiście w relacjach biznesowych nie należy zwracać się do nikogo po imieniu. Również nie należy tego robić jeśli ktoś nie wyraża na to zgody.


Po drugie: Bądź zawsze na luzie i odprężony. Nie irytuj się szybko i nie bądź nerwowy, nie daj się sprowokować. Twój nastój z pewnością wpłynie na innych. Będą się oni czuli przy Tobie swobodnie, a Twoja obecność nie będzie wywoływała stresu.

Po trzecie: staraj się nie prowokować żadnych konfliktów. Wszelkie nieporozumienia staraj się załagodzić. Nie bądź pamiętliwy, nie chowaj urazy do innych. Naucz się wybaczać, w końcu każdy ma prawo do błędów.


Po czwarte: uśmiechaj się często. Dla każdego miej zawsze dobre słowo. Pamiętaj o prostych codziennych gestach. "Dzień dobry", "przepraszam" czy inne zwroty grzecznościowe sprawią, że ludzie będą na Ciebie patrzyli z sympatią i zawsze będą mieli o Tobie dobre zdanie. Pamiętaj, że jeśli będziesz dla kogoś miły, ten ktoś najprawdopodobniej również będzie miły dla ciebie. To co robimy dobrego, zwykle do nas powraca z nawiązką. 


Po piąte: jeśli osoba w Twoim otoczeniu ma urodziny, imieniny lub obchodzi jakiekolwiek inne święto - złóż jej życzenia. Ktoś odniósł sukces, znalazł dobrą pracę czy osiągną swój zamierzony cel - nie zapomnij mu pogratulować. Pamiętaj by wyrażać współczucie dla innych, gdy są zmartwieni lub rozczarowani. Złóż życzenia nawet wówczas gdy obok solenizanta skupia się tłum ludzi. Nie myśl sobie że twój gest zostanie niezauważony czy pominięty. Zawsze jest nam miło jeśli inni pamiętają o ważnych dla nas dniach. Prowadź specjalny kalendarzyk w którym będziesz zaznaczać dni urodzin twoich znajomych. W dzień urodzin złóż życzenia i daj mały upominek - może to być nawet jedna czekoladka. Zwykły gest sprawi, że ktoś poczuje się dobrze a ty będziesz mieć u niego kolejnego plusa!


Po szóste: staraj się być interesujący, miej swoje pasję i rozwijaj je. Sprawi to, że ludzie będą chcieli się z Tobą spotykać i przebywać, a z waszej znajomości zawsze będą czerpali coś wartościowego i interesującego. Miej szeroką wiedzę na każdy temat, abyś zawsze mógł służyć radą i pomocą.

Po siódme: walcz ze swoimi wadami. Zrób wszystko, by pozbyć się nieprzyjemnych cech charakteru, których mogą nie akceptować inni. Nigdy nie bądź samolubny ani przemądrzały. Zawsze staraj się być sobą. Jeśli nie znasz swoich wad wówczas zapytaj o nie swoich rodziców, rodzeństwa czy najlepszego kumpla.


Tutaj mnie znajdziecie:
FACEBOOK: https://www.facebook.com/kingaaneta.b...
ASK.FM: https://ask.fm/girldepression
TUMBLR: http://deadcutiegirl.tumblr.com/
TWITTER: https://twitter.com/cutiexbiebh
INSTAGRAM: cutiexari 
SNAPCHAT: avouskidrauhl 

Kinga. ♥














17 komentarzy:

  1. Ja tam nie lubie przymilac sie, udawac kogos innego;p jesli ktos ma mnie lubic to polubi mnie taka jaka jestem na prawde;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie chodzi o przymilanie, nie miałam tego na myśli. Źle to odczytałaś, wiesz? Chodziło mi prędzej o to by być życzliwym dla kogoś. Nikogo innego przecież nie udajesz. Bycie miłym to udawanie kogoś? Wiem, że na siłę nic się nie da. Ale kto mówi o sile? Niech wyjdzie to prosto z Ciebie :)

      Usuń
  2. Dobrze piszesz :) Powiem szczerze ,że każdy tak powinien robić ,ponieważ jesteśmy ludźmi i powinniśmy się do siebie dobrze odnosić i żyć w zgodzie :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/03/perfumy-perfumeria.html
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie każdy się na to pisze :)

      Usuń
  3. Hm ja niestety szybko się irytuje i rzadko uśmiecham... super post:)
    Zapraszam na mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem żywym dowodem na potwierdzenie Twoich słów!!!
    Mimo iż nie robię nic 'na siłę' bo ja od zawsze posiadałam cechy jakie wymieniłaś wyżej. Mam pasję (jazda konna, w sumie to już mój styl życia a nie tylko hobby xD), jestem osobą wiecznie uśmiechniętą, ogólnie nawet jak mam zły humor nie sposób to zobaczyć. Gadam jak najęta (niby nie zawsze to dobra cecha xD) ale mega szybko nawiązuję znajomości i mówię tutaj o różnych krajach, nie tylko Polska.
    Ciekawy post, mądrze napisane;)
    Jakbyś była zainteresowana zapraszam na mojego nowego bloga:
    Jest już pierwszy post tematyczny czyli:
    'Berlin - miasto które mnie kupiło:)'
    Czyli w skrócie moja przygoda o najlepiej rozpoczętym i zakończonym roku w moim życiu.
    Mam nadzieję, że ten blog zachęci niejedną młodą osobę do oderwania się na chwilę od ery internetu i komputerów, budząc chęć poznawania świata i zapracowania na niesamowite wspomnienia:)

    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś jest "żywym chodzącym dowodem", że jednak da się coś osiągnąć nie robiąc nic na siłę. Miłego dnia.

      Usuń
  5. Genialne zdjęcia! :) Świetny blog, mądrze piszesz.
    http://ksiazkopinie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog jest naprawdę rewelacyjny ! :) http://tylkotystawiaszgranice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę tak uważasz? Jakie to miłe :)

      Usuń
  7. ja osobiscie nie przepadam za byciem kimś innym tylko dlatego aby mnie ktos polubił
    to denne i głupie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wspomniałam nic o tym by udawać kogoś kim się nie jest, tak?

      Usuń
  8. Bardzo przydatne rady,dobrze napisane i ładne zdjęcia :)
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rady :D Ale trzeba pamiętać, żeby ZAWSZE być SOBĄ <3

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń