30 października 2015

Jestem sobą, pokochaj i znienawidź, Twoje decyzja.

Cześć. Postanowiłam ponownie napisać. Dzisiejsza notka nie będzie o nikim innym tylko o mnie, w sumie nie o mnie tylko bardziej o moich poglądach na różny temat, ale o mnie troszeczkę też, małe fakciki i ciekawostki. Wybiorę na asku kilka trafnych i ciekawych pytań, odnoszące się do życia mojego prywatnego, jak i świata. To będzie szczere, bez żadnych ogródek. Nie zamierzam tu udawać świętą. Powiem prosto z mostu co leży mi na sercu. Otworzę się przed Wami, a następnie będę prosiła po przeczytaniu tego wpisu byście właśnie Wy otworzyli się przede mną, a więc - zaczynajmy! 

1. Jak masz na drugie imię i kiedy i gdzie się urodziłaś? 
Na drugie imię mam Aneta, urodziłam się w Tarnowie, jest to województwo małopolskie dnia 24 lutego 1996 roku.
2. Czym się interesujesz?
Głównie pasjonuję się fotografią. Lubię także śpiewać oraz tańczyć, czytać książki, oglądać filmy oraz seriale, poznawać nowe miejsca oraz ludzi. Kocham zwierzęta, zwłaszcza psy.
3. Kim chciałabyś zostać w przyszłości? 
W przyszłości chciałabym zostać opiekunem w domu pomocy społecznym. Chciałabym dobrowolnie pomagać osobom starszym, dlatego nie bez powodu wybrałam taki kierunek.
4. Gdzie się obecnie uczysz?
W szkole policealnej, uczę się zaocznie.
5. Należysz do jakiś fandomów?
Tak, jestem Belieber, Selenator, Arianator, Lovatic, Lanatic oraz od niedawna Navy, a także Hejterous.
6. Jakie filmy najbardziej Ci się podobają?
Jeśli masz na myśli gatunek, to oczywiście horrory, komedie, a także dramaty, rzadziej musicale i dokumentalne.
7. Jakiego gatunku muzycznego najczęściej słuchasz?
Głównie popu i rocku.


8. Często udajesz kogoś kim nie jesteś?
Dawniej potrafiłam tak robić, ale stwierdziłam, że nie przynosi mi to żadnych rezultatów i po prostu odpuściłam, wolę być sobą. Nie musisz mnie lubić, jakoś to zaakceptuje.
9. Czym dla Ciebie jest uśmiech?
Uśmiech jest sposobem na wyrażanie emocji, to co w danej chwili czujemy. Każdy uśmiech coś wyraża, tak samo jak i mimika twarzy. Wiem, że powtarzam się, ale uśmiechajmy się jak najczęściej, może a nuż ktoś zakocha się w Naszym uśmiechu.
10. Co jadasz najczęściej? 
Jadam wszystko to co mi smakuje, nie ograniczam się do określonych potraw, próbuję kosztować wszystkiego.
11. Zastanawiasz się nad tym co ludzie o Tobie myślą? 
Kiedyś tak, teraz mnie to mało obchodzi, niech sobie myślą co chcą.
12. Czego najbardziej się obawiasz?
Utraty bliskiej mi osoby.
13. Straciłaś w swoim życiu kogoś ważnego? 
Tak, moją najwspanialszą i najukochańszą mamę, nikt ani nic ją nie zastąpi. Była jedyna i wyjątkowa. Była moim autorytetem i przyjaciółką.
14. Co jest dla Ciebie najważniejsze? 
Zdrowie, przyjaźń, rodzina oraz miłość, oczywiście.


15. Co robisz, gdy popadasz w stan przygnębienia? 
Jak popadam w taki stan jest przede wszystkim do mnie dotrzeć, mam na myśli cokolwiek powiedzieć. Jestem zamknięta w sobie, wszystko w sobie duszę. Jest mi bardzo smutno, mam ochotę płakać, niekiedy zniknąć ze świata, bywam często wtedy oschła dla innych albo egoistyczna. 
16. Uważasz się za wartościową osobę? 
Nie, nigdy się za taką nie uważałam. 
17. "Co Cię nie zabije to Cię wzmocni" - zgadzasz się z tym? 
Jak najbardziej :) 
18. Jakie masz zdanie na temat dzisiejszej młodzieży? 
Myślę, że w pewnym stopniu nadal się do niej zaliczam, ale do tej z "wyższej" półki. Natomiast jeśli chodzi o tą młodzież w wieku 13-17 lat, co o nich myślę? Są zepsuci przez współczesną technologię. 
19. Podobają Ci się tatuaże? 
Oj tak! I to bardzo, sama planuję sobie zrobić w niedalekiej przyszłości przynajmniej z trzy.
20. Czym kierujesz się w życiu: rozumem czy sercem?
Zarówno tym jak i tym.
21. Jesteś optymistką, pesymistką czy realistką? 
Kiedyś optymistką, ale to w dzieciństwie, w wieku dojrzewania pesymistką, obecnie realistką i dobrze mi z tym.



22. Myślisz o przyszłości, o tym jak potoczy się Twoje życie?
Ciągle i nie mogę przestać. Przyszłość mnie przeraża.
23. Strach, jest uczuciem którego powinniśmy się wstydzić czy po prostu się z Nim oswoić? Jak zwalczyć strach? 
Nie mam żadnego, skutecznego lekarstwa na strach. Staram się zazwyczaj sama z Nim stoczyć walkę, czasami przegrywam, czasami wygrywam, siła mojej woli. A, no i nie powinniśmy się wstydzić tego uczucia. Uczucie takie jak i inne.
24. Jak myślisz - ile chłopak wytrzyma bez masturbacji?
A skąd ja to mogę wiedzieć? Zapytam dzisiaj mojego chłopaka :)
25. Jesteś tolerancyjna? 
W pełni i okazyjnie.
26. Czy miłość od pierwszego wejrzenia istnieje? 
Wątpię, że istnieje. Raczej jest to zauroczenie.
27. Dlaczego tak wielu ludzi nie docenia to co posiada?
Nie każdy taki jest, aczkolwiek zdarzają się takie "wyjątkowe" osoby w Naszym codziennym życiu, Naszym otoczeniu. Nie wiem czemu tak to jest. Może dopiero człowiek jak coś straci to dopiero zacznie to doceniać. Jesteśmy ludźmi, nie wiemy tak naprawdę sami czego od życia chcemy. 
28. Używasz młodzieżowego slangu? 
Bardzo rzadko, jestem chyba jeszcze ze starego pokolenia.



29. Co jest Twoją inspiracją, motywacją? 
Moja śp. mama, zawsze nią była, jest i będzie do końca moich dni.
30. Czy mam przy swoim boku ważną osobę, cenisz ją? Jeśli tak, to za co?
Tak, jest nią mój chłopak. Cenię go głównie za to, że jest dla mnie ogromnym wsparciem i wiem, że zawsze mogę na niego liczyć. Nigdy mnie nie zawiódł. Oczywiście nikt nie jest idealny, ale naprawdę cieszę się, że mogę go mieć.
31. Miałaś kiedyś myśli samobójcze?
Miałam, ale nie chcę zagłębiać się w ten temat bardziej.
32. Czym kierujesz się w swoim życiu? 
Rozsądkiem i tym co moje serce i mój umysł podpowiada.
33. Ile warte są Nasze obietnice? 
Obietnica to obietnica, nie powinniśmy my jej nigdy nikomu innemu powierzyć, skoro jesteśmy jej powiernikiem.
34. Gdzie są Ci, co mieli być na zawsze?
Odeszli, proste.
35. Ludzie są wartościowi czy może wręcz przeciwnie? 
Oczywiście, że są wartościowi. 



36. Pijesz alkohol? Jaki masz stosunek do osób co piję?
Piję okazjonalnie lub wtedy, kiedy mam ochotę. Nic nie mam do osób, które piją, aczkolwiek nie przepadam za ludźmi, którzy nadużywają tego trunku. No ale, każdy z Nas ma jakiś tam swój prywatny nałóg.
37. Czym jest dla Ciebie miłość? 
Miłość jest najpiękniejszym uczuciem, w którym jest dużo bólu, cierpienia, strachu, lęku, ale i radości, szczęścia, a także przyjemności. Trzeba ją tylko dobrze pielęgnować. 
38. Warto wybaczać?
Zależy komu i w jakiej sprawie, ale ja praktycznie wybaczam każdemu, nawet największemu wrogowi.
39. Co Cię uspokaja? 
Muzyka lub samotny spacer po lesie.
40. Co najbardziej przypomina Ci dzieciństwo? 
Jest tego naprawdę dużo, ale głównie od rana do wieczora zabawy na dworze, tylko w pochmurne dni zabawy domu, ogniska, grille, wspólne zjazdy rodzinne, wspaniałe wakacje i dużo frajdy, a także to, że jako dziecko patrzyłam przez "różowe" okulary.
41. Interesujesz się polityką? 
Ostatnimi miesiącami coraz bardziej. Wchodzę w wiek dorosłości i sama się sobie dziwię, że odwalam coś takiego. 
42. Do jakich ludzi nie masz szacunku i dlaczego? 
Do takich co nie są tolerancyjni, obrażają każdego i do takich co nie mają szacunku ani do innych, a tym bardziej do samego siebie.


Na tym właśnie będę kończyła mój wpis. Mam nadzieję, że on się podobał i następnym razem to Wy zadacie mi w komentarzu pytania, rzecz jasna mam również kilkadziesiąt w zanadrzu, ale naprawdę nie chcę Was tym zamęczać. Komentujcie, polecajcie mój blog znajomym i piszcie o czym ma być kolejny wpis. Tymczasem na sam koniec malutki spam zdjęciami z dzisiaj, do napisania. :) 










Kinga.






2 komentarze: