21 lutego 2015

Fashion isn't my life, only inspiration.

Cześć. No i postanowiłam w końcu napisać a raczej dodać kilka ciekawych outfitów na wyjście gdziekolwiek, eleganckie, kobiece, dziewczęce, dodające uroku czy sportowe. Dzisiejsza notka nie będzie jakaś długa, bo kompletnie nie miałam na niej pomysłu, a ciągle szukam jakiegoś fajnego tematu na kolejny i kolejny wpis, w końcu chcę być na bieżąco, prawda? Więc przechodząc do konkretów, nie piszmy głupot nie od rzeczy, tylko zajmijmy się tym co mieliliśmy w dzisiejszej notce.



Na początku więc chciałabym Wam przedstawić jako mój ulubieniec wręcz stylowy - sportowy. Kocham luz i kocham wszystko co wygodne. Owszem, spódniczki, sukieneczki są fajne, ale od zawsze wolałam czuć się dobrze w tym czym chodzę, dlatego na pierwszy strzał poszedł ten outt. Nie muszę chyba wiele tłumaczyć, dlaczego akurat on, prawda? Stylowe, wygodne, pasujące do wszystkiego buty typu air force1 oraz koszulka z nadrukiem do tego mogą być wygodne damskie dresy, spódniczka, rurki, legginsy, do koloru do wyboru. Z sportowym stylem uwielbiam się bawić na codzień.


Drugi outt też jest zbliżony do pierwszego, z tym, że pierwszy jest ogólnikowy, a ten pasuje najbardziej oczywiście do letnich, pogodnych dni. Najlepiej we wakacje, wygodny, sportowy, do tego buty rzymianki, trampki czy kto jak woli. Do tego outt mogą być nawet dodane szpilki (aczkolwiek ja za Nimi zbytnio nie przepadam). Dlaczego? Źle się w nich czuję. Owszem, ludzie mówią mi że mam fajne zgrabne nogi, ale nie lubię ich pokazywać, jestem typem nieśmiałej osoby i wolę pokazywać swój charakter, a nie objawiać i świecić wyglądem.


Kolejny z outt jest również jednym z moich ulubionych. Wygodne bucki w stylu glany już trapery, spódniczka, elegancka bluzeczka i sweterek. Idealny zestaw na imprezę, na randkę, na urodziny, do kościoła chociażby, do szkoły, na wakacje. Jest tyle możliwości aby wybrać właśnie ten zestaw. Dlaczego? Bo jest wygodny, elegancki, praktyczny, pokazujący sferę kobiecości, pokonuje barierę i ukazuje dziewczęcość w zwyczajności.


No i kolejny zestaw, który jak najbardziej mi się podoba. Cóż. Dlaczego? Trampki i swetry w stylu: dziargane przez babcię lub po prostu z wełny uwielbiam, spódniczki lubię, a tego typu plecaczki są bardzo wygodne i praktyczne. Nic dodać, nic ująć. Kolejny zestaw, wygodny a praktyczny.


Z tym zestawem mam mieszane uczucia. Bowiem kocham krótkie spodenki i topy, ale dlaczego akurat ten zestaw dodałam? Co mnie najbardziej przyciągnęło? Te rzymianki. Są wspaniałe. Pamiętam jak krótegoś roku, bodajże 2012 kupiłam po raz pierwszy rzymianki i po prostu zakochałam się w nich. Wygodne buty, a dodatkowo tak ślicznie się prezentujące.


Kolejny idealny zestaw zwłaszcza odpowiadający na obecną pogodę. Wygodne granatowe rurki, bordowy ciepły sweterek, do tego trampki, adidasy, szpilki, glany czy jak kto już woli no i dodatki i idealny zestaw pasujący do szkoły, jak i wypad na miasto z przyjaciółmi, czy na randkę. Prosty, a bardzo kobiecy i zmysłowy.


Kolejny zestaw podobny do tego wyżej, tylko inne kolory. Delikatny, stonowane kolory, nic specjalnego, a jednak przyciągajacy na pewno oko niejednemu z chłopaków. Bowiem prostota ukazana w jak najzwyczajnym stylu, takim swoim własnym przyciąga uwagę niejednego z obcych Nam ludzi.


Dlaczego dodałam zdjęcie teraz ni z stąd ni z owąd zdjęcie stanika/topu? Ponieważ jest on bardzo ładny, wygodny i bardzo zmysłowy, podkreśla Nasze atuty, dodatkowo może pełnić nie tylko rolę stanika w zimie, ale i topu w lecie, do tego krótka spódniczka i wyglądasz idealnie.


Ten zestaw przypomina mi bardziej zestaw na wyjścia okazyjnie lub święta, imprezy, domówki etc. Może też pełnić rolę zestawu na wypad na zakupy czy po prostu na wycieczkę ze znajomymi. Każdy może dodać go gdzie tylko chce, prawda? To przecież nie ode mnie zależy, ja tylko podaję propozycje.


Kolejny zestaw idealny na obecną pogodę, jednak bardziej zmysłowy niż poprzedniejsze i bardziej ukazujące atuty naszej kobiecości. Jeśli ktoś ma zgrabne nóżki, niech korzysta i pokazuje w sobie to co jest najlepsze.


No i kolejny zestaw na teraz, na lato, buty w stylu glany, spódniczka tym razem bordowa, wełniany sweterek, czapka i koszulka z długim rękawem z nadrukiem oraz drobne dodatki w stylu brązowy zegarek. Kolejny idealny zestaw do szkoły i nie tylko.


No i ostatni zestaw na dzisiaj jaki Wam zaprezentuje. Jest on oczywiście sportowy, mój ulubiony, przykładowe bluzy z nadrukami, delikatne dodatki, legginsy, rurki etc. 

To by było na tyle w tym wpiście. Mam nadzieję, że mimo mojego niepokoju wpis się udał. Zapraszam do komentowania, przesyłania dalej. Dziękuję za oglądanie mojego bloga i za wszystko. Powtarzam się, ale dużo to dla mnie znaczy. Do napisania, enjoy!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz